Unsuccesful adulting

Kan je het niet blenderen ofzo?

1 like

Gewoon in zo’n grote shakebeker mixen, maar dan even in de koelkast (of als je ijskoud water hebt daarmee mixen) zetten dat het kan afkoelen is veel lekkerder inderdaad. Heb ook het idee dat het dan iets dikker wordt en de smaak beter. Klontjes heb ik echt nooit last van.

2 likes

Ik ken de oprichter en die is al zo lang als ik hem ken niet helemaal 100, dus zou me niks verbazen als hij het met dat in z’n achterhoofd ook zo heeft genoemd :joy:

2 likes

Zo ja dat laten staan; ik heb dat wel eens gedaan met van die ontbijtshakes van orangefit. Dat gaat me toch een partij stinken, hoe dan?? :o_o:

Ik dacht altijd dat als je volwassen was dat je dan vanzelf wel leerde om normaal netjes een cadeautje in te pakken. Nou, i wish :joy: denk toch een gevalletje van daar ben je goed in of je bent het niet :see_no_evil:

8 likes

Ik heb er laatst serieus een filmpje voor opgezocht en het was nog steeds geen succes. Gelukkig is het uitpakken snel gebeurd moeten we maar denken dan.

1 like

Ik hoopte ook altijd dat ik dat soort skills vanzelf zou leren, ook bijvoorbeeld enigszins leuk tekenen, knutselen, zingen etc. zodat als ik ooit kinderen krijg ik dat met hen kan doen. Maar ik vrees dat er weinig hoop voor me is.

4 likes

Maar wel insert jouw titel :wink:

Een tip: Cadeautasjes(ook nog herbruikbaar)
Ik heb ook van die cadeauzakjes, die ik echt superfijn en mooi vind!

Koop je 1 keer zo’n pakket en kun je mega lang mee doen.

3 likes

House of Products verkoopt alleen aan bedrijven, vandaar die grote verpakking.

4 likes

Ik heb vandaag toevallig een cadeau gekregen en de gever haalde het uit de tas en zei: “ik heb het niet ingepakt, beter voor het milieu”. Ga ik voortaan ook zeggen. Scheelt werk en het doet niets af aan het cadeau.

27 likes

Zulke cadeau tasjes of die van steviger papier voor grotere cadeautjes zijn toch recyclevriendelijker dan cadeaupapier? Cadeaupapier belandt direct in de papierbak want het kreukt en scheurt, maar zulke tasjes kun je makkelijker bewaren en zien er dan echt nog netjes genoeg uit om weer iemand anders’ cadeautje in te doen en geven.

6 likes

Ik gebruik ook wel eens een sjaal. Kan het uitgepakt worden maar zonder afval.

6 likes

Ik kijk elk jaar zulke filmpjes nadat ik de cadeau’s al ingepakt heb🤣. Dit jaar dus weer…

1 like

Wij hebben binnen ons gezin ook een hele bak sjaaltjes van de kringloop die we hergebruiken. Maar das best succesvol adulten vind ik, want ziet er ook fancy uit.

6 likes

Alle cadeautasjes die ik krijg bewaar ik en geef ik weer aan iemand anders door met de volgende gelegenheid. Heel soms haal ik een nieuwe bij de action als ik iets in een thema wil.

Bij mijn ouders hebben we volgens mij al 5 jaar dezelfde cadeautasjes voor kerst. Elk jaar na hat uitpakken moeten ze weer terug bij de kerstspullen :joy:

12 likes

Hahaha doet me denken aan toen ik bij een supermarkt werkte en altijd plantjes etc in moest pakken en dat ZO LELIJK deed. Iedereen was altijd geĂŻrriteerd en ik ook als dat weer moest want ik wist gewoon dat het mis zou gaan. Moest dan met van dan plastic wat ik dan random aan elkaar niette, echt vreselijk

15 likes

Ik heb toen ik 18 was bij de Bijenkorf gewerkt met de kerst als cadeautjes inpakker. Spoiler: kon er niet veel van. Sommige mensen gingen ook nog eisen dat ik het opnieuw deed als het niet mooi was :joy: maar er waren gelukkig ook hele vriendelijke mensen die zeiden: ach zelf zou ik het ook niet mooier krijgen hoor.

7 likes

Haha, werd iedereen die een schaar kon vasthouden aangenomen of moet je van te voren nog een nepcadeautje inpakken?

2 likes

Haha dat eerste. Ik werkte bij een studenten uitzendbureau en je werd gewoon random gebeld voor opdrachten zoals deze.

8 likes

Top idee je strijkijzer op een houten kaptafel zetten lol

11 likes