Unsuccesful adulting

De hele badkamer zit vol met schimmel omdat we vergeten te luchten. Drie keer raden wie nu een heel weekend bezig is om de schimmel te verwijderen inclusief masker, handschoenen en veiligheidsbril.

:sob:

En de robot stofzuiger doet het niet meer en we weten niet waarom omdat hij Broque heet en alleen Frans spreekt. :joy:

11 likes

Ik heb geen droogrek dus elke deur in mijn huis hangt regelmatig vol met jurken en truien etc die niet in de droger mogen :joy:

3 likes

Ik kan nog steeds niet normaal m’n bed opmaken, in de zin van als je hem verschoond om dan het dekbed een beetje fatsoenlijk in de hoes krijgen. Ook zo’n ding dat ik dacht ā€˜dat gaat later vast makkelijker’. Nou nee dus :joy::grimacing:

8 likes

Heb zo’n hekel aan bedenken wat ik wil eten en kies dan voor gemak wat vaak ongezond is dus deze week friet, pizza, borrelhapjes, vega burgers en nachos als avondeten gehad. Vanavond maar weer pizza :partying_face::-1:

14 likes

Als ik mijn vriend niet had, zou dit mijn leven zijn (hij kookt)
Maar ik snap echt niet waar hij de inspiratie en zin vandaan haalt

6 likes

Ik heb mijn spiraal die volgens het internet ā€œhoogstens 5 jaar beschermd tegen zwangerschapā€ inmiddels 5 jaar en 1 maand en ik heb zooo geen zin om hier actie op te ondernemen :smiling_face_with_tear:. Ik ga het wel doen hoor maar ik heb echt gewoon geen zin erin.

2 likes

Is het een mirena? Die mag sinds kort 8 jaar blijven zitten als veilige anticonceptie :v:t3:

Bronnen:

https://db.cbg-meb.nl/bijsluiters/h16681.pdf

Edit
Sorry zie al dat je t internet hebt geraadpleegd en al gevonden hebt dat jouw spiraal na 5 jaar verwijderd moet.

5 likes

Ik denk dat je dit kan verhelpen door het hout te fohnen. Dit is ook hoe je kringen van hete mokken dan verwijderen.

Met deze info kwam mijn huisarts ook, zodra hij klaar was met het verwijderen van mijn mirena. Thanks man!

4 likes

Oh fucking chill, ik zit nu ook net over de 5 jaar en was al blij dat het van 5 naar 6 was gegaan, maar nu nog 2 jaar erbij! Als dit zo doorgaat ben ik inmiddels in de overgang en hoef ik m niet meer te vervangen joh

7 likes

Nee het is een Gynefix koperspiraal! Nou lijkt het me vrij sterk dat hij de ene maand wel werkt en de volgende niet meer. Maar ik ben er natuurlijk niet helemaal gerust op en heb tegelijkertijd 0 zin om een nieuwe te laten zetten.

2 likes

Haha ja same, echt heel chill zeg! Ik heb hem in juni 6 jaar en was me al mentaal aan het voorbereiden op de wissel maar heb dus nog twee jaar respijt :partying_face:

2 likes

He verdorie had ik toch beter die weer opnieuw gekozen dan kyleena

1 like

Wow mijn huisarts zei in december 6 jaar en nu dus al naar 8! Wat heerlijk. Ik vind het zetten zo’n verschrikking, maarja het werkt daarna wel heel lang heel goed. Maar dan hoef ik er nog maximaal 2 x tot de overgang :partying_face:

3 likes

Ik zat te denken aan steriliseren nadat de huidige spiraal af is. Ben ik er helemaal vanaf.

3 likes

Ongevraagde tip, ik heb dit ooit geleerd van mijn vriendje op mijn 15e haha

Maar je moet je dekbedovertrek binnenstebuiten keren, dan je handen er aan de binnenkant in en dus vanuit binnen de hoeken vastpakken. Vanuit die hoeken pak je je dekbed vast en flip je je overtrek eromheen. 1000/100 would recommend, mijn leven is vanaf toen veel makkelijker geworden

11 likes

Ik heb een nieuw badpak gekocht en wil deze vandaag aandoen als we gaan zwemmen. Heb alleen gisteren pas uitgewassen (want steeds uitstellen) en ik zo: ah damn, die is nooit op tijd droog.
Normaal gesproken doe ik m’n badpak alvast aan zodat ik alleen m’n kleren uit hoef te trekken.
En mijn vriend zo: dan doe je je badpak toch nat in een plastic zak en trek je het daar aan, nat wordt het toch wel…

Ik denk altijd zooooo moelijk

3 likes

Maar sowieso is badkleding wel snel droog toch? Ik zou het ook niet chill vinden om een nat badpak aan te trekken ook al ga je zwemmen haha

5 likes

Ja maar een nat badpak aantrekken vind ik altijd wel heel kut, ik zou m nu ff droog fƶhnen en toch vast aan doen haha

4 likes

Burrito methode, sindsdien isnmijnnleven goed

1 like