Unsuccesful adulting

Er komt morgen iemand langs en ik heb een enorme berg kleding die maar een keer is gedragen. Ik wilde al een paar dagen de berg opruimen maar geen zin in natuurlijk. Dus maar een verstopplek bedacht:
ik heb nog twee grote kartonnen dozen staan (die ik eigenlijk al lang al had weg moeten brengen), daar heb ik alle kleding maar in gestopt :sweat_smile:
Het ergste is dat ik ook best trots ben op mijn oplossing, binnen een minuut was het uit het zicht.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren totdat ik het echt ga opruimen, waarschijnlijk gooi ik het allemaal de was maar in

19 likes

Dat was ook mijn tactiek! Koffers werken ook goed voor willekeurige troep die geen vaste plek heeft.

6 likes

Maar hoe doe je het dan anders hahaha?

3 likes

Gewoon zonder het dekbed binnenstebuiten te keren.
Ik doe het nooit binnenstebuiten keren. En dan start je ook met de hoeken als eerst erin doen en dan naar onder “wapperen”.

4 likes

Dit doe ik ook!

Ik zorg dat het hoeslaken een beetje ‘open’ ligt zeg maar, zodat je met in beide handen een punt dekbed zo de hoeken van het laken kan pakken. Daarna pak je de punten aan de buitenkant en vervolgens schud en wapper je het hoeslaken naar beneden. Het laatste stukje pak ik de onderste punten van het dekbed, in de onderste hoeken van het laken en dan nog een keer wapperen.

3 likes

Ik wil eigenlijk even naar beneden om wat te drinken maar ik heb net reels zitten te bekijken van enge filmpjes en nu durf ik niet meer. Voel me nu weer helemaal 10 jaar oud na het kijken van een horrorfilm. Kortom: ben nog steeds een schijtbak op mn 37e.

6 likes

Kun je het hotel niet meer annuleren en een ander hotel boeken? Als ik het zo lees zijn het 2 hotels met dezelfde naam ofzo? Dan zou ik gewoon bellen en het uitleggen, misschien kunnen ze het omboeken naar het juiste hotel.

2 likes

Niet kunnen slapen als m’n vriend niet thuis is. Had het als puber al met m’n ouders. Zó irritant. Ik wil slapen.

6 likes

@TheOne @HotMomma @California @OITNB

Life changing!!!

12 likes

Toch maar eens gaan proberen haha. Ik zag het laatst ook in Een jaar van je leven bij Erik :rofl:

2 likes

Mijn ouders kwamen eten en daar zat ketchup bij. Vond het beetje raar eruit zien maar dacht komt vast goed. Ketchup die tot februari 23 goed was en mijn vader heeft er heerlijk van gegeten :joy:

1 like

Proef je echt wel als het niet goed meer is. Is een te minste datum hè. Lekker duurzaam noemen we dat.

6 likes

Zou mijn vriend ook nog eten haha. Die heeft ook zoiets van merk het snel genoeg als het niet goed meer is haha.

2 likes

Het is volgens mij ook goed gegaan :joy: hij was vooral zoeter geworden en beetje anders qua substantie maar dat kan ook komen doordat mijn koelkast te koud stond

3 likes

Ik at laatst kokosmelk van een jaar overdatum en ik leef ook gewoon nog. Die data zijn super overrated.

7 likes

Moest meteen hier aan denken:

46 likes

Ik ben ook zo, als het nog goed ruikt en er normaal uit ziet eet ik het gewoon hoor (vlees enzo daargelaten dan maar dat heb ik nooit in huis). Maar mijn vriend is zo panisch met data, echt vermoeiend. Krijg regelmatig een preek dat we ALLEMAAL dingen in de koelkast hebben staan die over datum of bijna over datum zijn en of ik die nog van plan ben op te eten? Ehh ja. Niks irritanters ook dan dat ik denk dat we Bijv nog boter hebben en meneer het heeft weggegooid want was een paar dagen over datum. Is echt nog zo lang goed na de tht. :roll_eyes:

12 likes

Herkenbaar. En heel irritant haha.

2 likes

Ik kon mijn zomerdekbed niet vinden dus nu lig ik alleen onder het laken zonder dekbed.

Bevalt me stiekem best prima.

5 likes

Dit doet toch iedereen als het warm is??

39 likes