@FrozenFlame @Spaarlamp het was droog
Morgenvroeg om 08:00 komt iemand de CV-ketel checken voor het eerst in twee jaar, dat is unsuccessful ding 1, ding 2 is dat ik de afwas al een week niet heb gedaan en dat aan het uitstellen ben tot nu, terwijl ik nota bene vakantie heb. Hopelijk hoeft diegene niet bij de radiatoren want de rest van mijn huis ligt vol met op te vouwen/strijken was.
Ik lees dit over de CV en die heb ik al meer dan 2 jaar niet laten controlerenđ. Morgen maar meteen een afspraak makenâŠ
Ik heb dat ook al jaren niet gedaan⊠Moet dat? Ik heb zoân huur-ding in mijn appartementencomplex en ben er altijd blind vanuit gegaan dat de VVE aangeeft wanneer er controles zijn voor dingen.
Ze belden me op in opdracht van de verhuurder, en gezien ik hem om de paar maanden moet bijvullen denk ik dat dat wel verstandig is. In mijn vorige woning is een keer een gaslek geconstateerd n.a.v. een controle. Waarop mijn huurbaas zei: âCO is niet zo erg, dat ruik je toch nietâ Heb toen een vent van 50 moeten vertellen dat je het inderdaad niet kan ruiken als je dood bent. Dat was pas een unsuccessful adult.
Ik heb overigens nog steeds niet de afwas gedaan, ik denk dat ik morgen een stressvolle ochtend heb.
Hahaha omg dat is wel next level als ik het niet zie dan is er geen probleem
Ik heb nog 2 dagen om zowat alles in te pakken want ga 1 mei eigenlijk verhuizen maar ben dan op vakantie. Had eerst eigenlijk echt geen tijd ivm veel werken en was ook veel weg. Nu zou vandaag dé dag zijn geweest dat ik veel meters kon maken maar nee heb de hele dag Real housewives gekeken, koekjes gebakken met een vriendin die me zou helpen wat uitliep tot wijn en urenlang met mn vriend gebeld. Ondertussen is er enkel meer in huis ipv ingepakt pff waarom ben ik zo⊠nu in bed heb ik er spijt van maar ja was wel een superleuke dag. Nu dubbel zoveel stress voor morgen.
Hahaha omg nee
Er komt morgen iemand langs en ik heb een enorme berg kleding die maar een keer is gedragen. Ik wilde al een paar dagen de berg opruimen maar geen zin in natuurlijk. Dus maar een verstopplek bedacht:
ik heb nog twee grote kartonnen dozen staan (die ik eigenlijk al lang al had weg moeten brengen), daar heb ik alle kleding maar in gestopt
Het ergste is dat ik ook best trots ben op mijn oplossing, binnen een minuut was het uit het zicht.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren totdat ik het echt ga opruimen, waarschijnlijk gooi ik het allemaal de was maar in
Dat was ook mijn tactiek! Koffers werken ook goed voor willekeurige troep die geen vaste plek heeft.
Maar hoe doe je het dan anders hahaha?
Gewoon zonder het dekbed binnenstebuiten te keren.
Ik doe het nooit binnenstebuiten keren. En dan start je ook met de hoeken als eerst erin doen en dan naar onder âwapperenâ.
Dit doe ik ook!
Ik zorg dat het hoeslaken een beetje âopenâ ligt zeg maar, zodat je met in beide handen een punt dekbed zo de hoeken van het laken kan pakken. Daarna pak je de punten aan de buitenkant en vervolgens schud en wapper je het hoeslaken naar beneden. Het laatste stukje pak ik de onderste punten van het dekbed, in de onderste hoeken van het laken en dan nog een keer wapperen.
Ik wil eigenlijk even naar beneden om wat te drinken maar ik heb net reels zitten te bekijken van enge filmpjes en nu durf ik niet meer. Voel me nu weer helemaal 10 jaar oud na het kijken van een horrorfilm. Kortom: ben nog steeds een schijtbak op mn 37e.
Kun je het hotel niet meer annuleren en een ander hotel boeken? Als ik het zo lees zijn het 2 hotels met dezelfde naam ofzo? Dan zou ik gewoon bellen en het uitleggen, misschien kunnen ze het omboeken naar het juiste hotel.
Niet kunnen slapen als mân vriend niet thuis is. Had het als puber al met mân ouders. ZĂł irritant. Ik wil slapen.
Toch maar eens gaan proberen haha. Ik zag het laatst ook in Een jaar van je leven bij Erik
Mijn ouders kwamen eten en daar zat ketchup bij. Vond het beetje raar eruit zien maar dacht komt vast goed. Ketchup die tot februari 23 goed was en mijn vader heeft er heerlijk van gegeten
Proef je echt wel als het niet goed meer is. Is een te minste datum hĂš. Lekker duurzaam noemen we dat.