Unsuccesful adulting

Ja ik heb precies dezelfde en die doet dit heel snel. 1 vochtige handdoek op de gesloten deksel gelegd en heb al van die zwarte puntjes :slightly_smiling_face:

1 like

Misschien eerder lui dan unsuccesful adulting, maar mijn vriend en ik zouden gister iets leuks doen waarvoor we vroeg op moesten staan. Door de wekker heen geslapen, besloten het maar te laten en de hele dag in pyjama beetje tennis gekeken.

En ik realiseer me dat ik mijn telefoon nu twee jaar in gebruik heb, maar nooit de moeite genomen heb een achtergrond in te stellen, of mijn apps handig in mapjes te zetten.

Oh, en we doen nu al zo’n anderhalf jaar met verhuisgordijnen :sweat_smile:

7 likes

Ik had nieuwe washandjes gekocht, hydrofiel, maar niet gekeken naar het etiket en in de wasmachine en droger gegooid
 Ik heb nu washandjes van 6x6 cm :laughing:

20 likes

Handig om oogmake-up te verwijderen! Als je dat draagt.

3 likes

Haha ja doe ik, was ook niet van plan om ze weg te gooien. Kan ze alsnog wel voor mn gezicht gebruiken gelukkig.

3 likes

Ik heb de afgelopen drie dagen vier keer dezelfde was gedraaid omdat het er telkens te lang nat in bleef liggen :sweat_smile:

25 likes

Door de harde wind van de afgelopen dagen was een van mijn plantenbakken van de rand van het balkon gevallen en een andere plant was omgewaaid (uit de pot gewaaid en alles), dus het balkon was 1 grote bende vol met aarde. Dit was 2 dagen geleden gebeurd en ik was te lui om het op te ruimen, dus heb het gewoon gelaten in de hoop dat iemand anders het zou opruimen. Mijn moeder is gisteren even hier geweest om de katten eten te geven en ik dacht van ‘zij doet dat wel’ hahaha. Blijkbaar vindt mijn moeder mij tegenwoordig ook te volwassen om mijn teringzooi op te ruimen, dus ben vandaag alsnog met blik en veger aan de slag geweest om het balkon op te ruimen

26 likes

Ik zit crackers met nutella te eten op de bank als avondeten. Mijn tienjarige ik zou trots zijn

21 likes

Er komt vandaag visite en ik heb niet genoeg stoelen / borden / bestek / whatever hahaha

1 like

Ik stuur mijn vriend er dan op af om te checken :laughing:. Kan ik lekker verstoppen onder de deken.

4 likes

Mijn vriend durft zelf ook niet :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb de airfryer op zo’n manier “schoon” gemaakt dat hij niet meer bruikbaar is en ik weet niet wat ik fout gedaan heb :sob: Hij blijft maar enorm drinken nadat jij ongeveer 2 minuten aan is geweest. Heel Gore chemische warme Dreft lucht.

Heb hem al meerdere keren laten weken en afgespoeld met gewoon warm water zonder schoonmaakmiddel, mandje in de vaatwasser gehad en niks helpt

Voel me echt een mislukte volwassene omdat ik de airfryer verneukt heb en dat ding ook nog eens enorm mis :joy:

2 likes

Zit er misschien schoonmaakmiddel aan dat warmte ding aan de bovenkant?

2 likes

Dat het drie uur 's middags is en ik me realiseer dat ik nog niks gedronken heb :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Het is bijna 4 uur en ik heb nog niks gegeten en nu ben ik enorm misselijk van de honger en kan ik alsnog niet eten đŸ«ĄđŸ«Ą

5 likes

21 likes

Wij hadden soms klanten in de wasstraat die na een maand terug kwamen met nog steeds de antenne plakker op het dak :joy:
Hadden ze er gewoon nooit afgehaald

5 likes

Maar dit is echt typisch iets voor gedachtes tijdens het auto rijden volgens mij. Soms hoor ik in de auto een raar geluidje en denk ik: straks eens kijken wat dat is. Eenmaal aangekomen denk ik daar nooit meer aan, tot ik weer in de auto rijd, kan zo twee weken doorgaan. :sweat_smile: Of als je iets tegen de ruit krijgt dan denk ik: straks even kijken of er schade is: nee hoor, ik kijk nooit meer.

12 likes

Ja dat ken ik ook, maar in de auto is het extreem situatiegebonden heb ik het idee, heel ergerlijk!

3 likes

:face_vomiting: zou dat ding inderdaad nooit meer willen gebruiken!

In dezelfde categorie, vanochtend melk in een drinkbeker aan mijn kind gegeven. Hij had het niet opgedronken, maar ik was te lui om het direct weg te gooien. Er alleen niet bij stil gestaan dat de woonkamer nu 29 graden is, en er dus net bij het afwassen achter gekomen dat de melk al helemaal geschift en brokkelig was :nauseated_face:

1 like