Ohnooooo! Je durfde er niets van te zeggen, dus heb je alles opgedronken?! ![]()
Oh my gooooood
Ah nee dit vind ik zo zielig eigenlijk 🫣 maar ik denk dat ik als kind ook zo zou zijn 🥹🫠
Om ontopic te blijven. Ik heb vorige week geklust en dan leg ik t gereedschap op de trap naar zolder, en daar ligt het nu nog. Ben er al een paar keer langs gelopen.
en de was hangt ook al 3 weken schoon en droog te wezen aan het wasrek ![]()
Zijn wij dezelfde? Haha! Heb ook dit weekend voor het eerst in 3 weken weer wasjes gedraaid. Ik had nu echt niks meer schoon. Wel meteen 3 wasmachines gedraaid want nu kan het nog mooi snel even buiten drogen.
Hahaha!! En, al begonnen met opvouwen/strijken? Ik ga morgen weer aan de was!
ik strijk overigens nooit
hooguit ff t stoomapparaat erlangs ![]()
Haha nee joh! Dat doe ik later deze week wel als ik het iets koeler is. En strijken? Alleen als het echt nodig is! Zijn 2 of 3 bloesjes die ik heb die gestreken moeten worden. Selecteer ik mn kleding ook op haha
Ik kan niet strijken, ik strijk juist extra kreukels er in ![]()
![]()
Stoomapparaat for the win
Ik heb niet eens een strijkbout en strijkplank. Nooit gehad en nog nooit gebruikt ook
Pas gekocht toen ik veel ging haken en breien, omdat het soms handig kan zijn om werk wat netter te maken/kant zichtbaarder te maken. Is ook het enige waar ik het voor gebruik. Ik heb geen kleding die gestreken moet worden en vraag me ook af wát iedereen dan moet strijken ?
Ik voel me juist een unsuccesful adult, omdat ik mijn kleding moet strijken. Hoor allemaal mensen om me heen dat ze dat nooit doen, maar bij mij komt het gewoon gekreukt uit de wasmachine? Waarom hebben anderen hier geen last van?? ![]()
Hier ook hoor, ik moet echt alles strijken anders loop ik gekreukt rond
Geen idee. Ik moet toegeven dat ik ook wel vaak geen last heb van dingen omdat ik 0 oog voor detail heb. Dus het zou ook kunnen dat ik gekreukt door het leven ga en het zelf niet zie.
Ik doe gewoon gekreukte kleding aan.
Ik heb geen droger en hang het dus gewoon op. Als je het een beetje fatsoenlijk ophangt (en geen stofjes draagt die heel erg kreuken) dan is er niks aan de hand
Ik draag veel blousejes en die moet ik bijna allemaal strijken. Ik denk dat de stof ook uitmaakt, veel synthetische kleding hoef je niet te strijken, maar natuurlijke(re) stoffen als katoen en viscose kreuken wel sneller. Maar ik ben ook een pietje precies, dus ik trek een tshirt met kreukels niet aan.
De truc is om je was zo snel mogelijk uit de wasmachine te halen als het klaar is. Dan heel goed uitkloppen, echt wel een paar keer doen, voordat je het ophangt. Op die manieren krijg je veel kreukels eruit. En als je ff snel wat kreukels weg wil werken en je moet nog douchen, de kleding even ophangen in de douche. Het word niet super glad maar de kreukels worden wel minder.
Mijn moeder die op bezoek was vanuit Nederland heeft dit weekend mijn al-twee-jaar-niet-schoongemaakte ramen gelapt. En ik vrees dat over ongeveer dezelfde tijdspanne hetzelfde gaat gebeuren.
De fohn erop terwijl je het straktrekt helpt ook goed!
Thanks voor de tips! Ik ga het proberen ![]()