Ik heb mijn vuilniszak veel te lang in de prullenbak laten zitten en werd net begroet door een vliegen familie op de muur boven de prullenbak, en nog meer toen ik de zak aanraakte om hem er eindelijk uit te halen en weg te brengen.
Heb er net zonder overdrijven minimaal 20 doodgemept en de rest is te slim om ergens te gaan zitten waar ik niet bij kan (hoog plafond). Ew. ![]()
Ik had eergisteren hetzelfde, nu is bijna alles weg. Bakje met wijnazijn en folie eroverheen neergezet als val, alle nieuwe gft afval even in een bakje in de koelkast bewaard en vaat meteen in vaatwasser. Dat ze geen keus hebben behalve in de val te gaan zitten. Nog een paar opgezogen met de stofzuiger en nu zijn we er bijna denk ik ![]()
Wijnazijn heb ik helaas niet in huis, maar je zet me wel aan tot even googlen naar een andere methode om vliegen te vangen dus bedankt!
Hoe hoger de toeren hoe meer kreukels, ik centrifugeer altijd op 800 toeren , dat helpt wel heb ik het idee
Dit is misschien een enorme open deur, maar de was heel netjes voluit ophangen met 2 knijpers aan de onderkant van elk kledingstuk helpt wel echt enorm⦠dus zorgen dat het helemaal recht naar beneden hangt, nooit dubbelvouwen etc.
Nogmaals, wss heel open deur maar ik hing de was vroeger dus wel vaak op zonder knijpers en dubbelgevouwen etc ![]()
Maar krijg je dan niet van die knijper afdrukken? Vind dat zo lelijk altijd (want ik krijg dat dus dan in mijn kleding)
Wat ook goed helpt is alles 10 minuten in de droger doen zodat het even goed warm wordt en dan netjes glad uithangen!! Dan is het echt bijna 100% kreukloos. Ook overhemden en spijkerbroeken!
Thanks voor alle tips! @Rosalala en @Diorshow jullie ook. Ik heb alleen geen droger dus die laatste gaat niet op voor mij
Ik ga aan de slag met mijn was ![]()
Ah sorry voor dode mus tip ![]()
Maar als je het dubbelgevouwen hangt, krijg je dan niet zo een lijn in het midden van je kledingstuk of valt dat mee? Ik gebruik ook knijpers omdat dat gewoon veel sneller droogt.
Nee, van die lijn heb ik eigenlijk nooit last. Maar ik heb wel best brede lijntjes aan mijn rek, misschien dat dat verschil maakt?
Heb ik niet zoān last van nee, maar heb voor t grootste deel niet hele nette kleding of ingewikkelde stoffen ofzo
Ik hang mijn kleding soms aan hangers op een droogrek als ik echt geen vouwen en knijpafdrukken wil
We hebben dit weekend een familiefeest (verjaardag van een tante, datum staat al weken vast) en ik heb mijn moeder mijn cadeau laten kopen ipv het gewoon zelf te regelen.
Gisteren besloten de enorme wasstapel weg te werken: drie verschillende wassen gedraaid. S avonds besef ik me dat ik alle drie de keren vergeten ben wasmiddel toe te voegenā¦
In hetzelfde thema. Wij hebben thuis een koffiezetapparaat waar je eerst bonen moet malen en dan dat ābakjeā met de gemalen koffie er weer in moet klikken en dan de koffie zet.
Ik drink zelf geen koffie en zet het alleen voor visite.
Nu was mijn vriend een keer weg en kwamen mijn ouders op bezoek. Ik realiseerde me de volgende dag dat ik mijn vader 2x koffie had geserveerd zonder nieuwe bonen te malen maar gewoon de oude gemalen bonen had hergebruikt.
Geen klachten gehad over de koffie overigens ![]()
En viel het mee?
Ik moet een bedrijf terugbellen over iets waarvoor een afspraak gemaakt moet worden en dat ze langs moeten komen maar ik heb het al zo lang uitgesteld en ik wil eigenlijk gewoon verdwijnen zodat ik ze niet onder ogen hoef te komen. ![]()
Sinds de geboorte van mn dochter ben ik pas twee keer ongesteld geweest en er zat, waarschijnlijk vanwege borstvoeding, echt nul regelmaat in. De laatste keer heb ik mn tampons opgemaakt. Ik dacht nog, die haal ik binnenkort wel even. Ben echt precies nu, op kerstavond weer ongesteld geworden. Heb nog 3 tampons ![]()
Bij de benzinepomp hebben ze tampons. Wellicht onhandig maar ik denk dat de pompen naast de snelweg altijd wel open zijn.