Unsuccesful adulting

Ik heb vandaag een examen gedaan voor een vak waarvoor ik blijkbaar niet ben ingeschreven :roll_eyes::crazy_face:.

15 likes

Lijkt net een tompouce

3 likes

Mn stofzuiger had al weken minder zuigkracht en vandaag deed ik te lomp met dat ding vooruittrekken waardoor die open viel.
Blijkt die hele zak er niet goed in te hebben gezeten. Alles ernaast en in de motor/filter ding. Verklaart veel. Snoer ging ook niet meer terug dus nieuwe besteld, ding was toch al oud.
Voor eerst sinds jaren dat ik zelf die zak had vernieuwd. Meestal is mn moeder mij voor en vroeger deed mn ex het.
Nu een zonder zak besteld dus dat gezeur ook niet meer.

5 likes

Ik wilde vanavond een taart bakken maar mijn oven is intussen zo vies dat er vooral rook uitkomt en mijn hele huis stinkt. :+1: Nu heb ik maar even opgegeven en ga ik morgen ovenspray kopen op hoop van zegen. Beter laat dan nooit, he…

6 likes

Voelde me even een succesful adult toen ik m’n waterstand op tijd doorgaf. En zelfs bij de vraag of ik last van enorme lekkages heb en 100 keer zoveel verbruik als een vergelijkbaar huishouden ging het belletje niet rinkelen. Anyway, hoop dat het waterbedrijf blij is met de foto’s van m’n gasmeter. (Stand zelf kon ik gelukkig nog wel aanpassen.)

55 likes

Ik slaap ruim een half jaar zonder raambekleding op de slaapkamer, omdat ik toentertijd een rolgordijn met klemmetjes gekocht had waarvan ik dacht, dat monteer ik uiteraard direct. Gisteren toch eindelijk maar geinstalleerd, was niet moeilijk, in een kwartier klaar en waarschijnlijk gaat het de volgende keer precies zo.

27 likes

Je tapijt verneuken en hulp vragen aan chatgpt :sweat_smile:

21 likes

Niet ideaal vind ik heel aardig verwoord wel!

10 likes

Hahah jaa eerst even zo’n belerend woordje van ChatGPT :rofl:

10 likes

Ja opzich was @Nysmn zich er ook wel van bewust dat het niet ideaal was, vandaar de hulpvraag maar goed :joy:

4 likes

Opgestapelde ongeopende brieven eindelijk geopend, o.a. de geliefde blauwe enveloppen… Oeps :pleading_face:

4 likes

Ik probeerde een lamp op te hangen. Er zitten inmiddels 4 gaten en plugfen in het palfond net allemaal de verkeerde maat voor de sxhroeven die ik heb. I give up. Morgen een nieuwe poging

8 likes

Ughh, vergeten dat ik nog een was in de wasmachine had liggen van 2 dagen terug… dus in een poging om de muffe geur eruit te krijgen, draaide ik de was nog een keertje (korte stand) maar het zit er nog steeds in :sob:

2 likes

Dit heb ik gemiddeld 1 x per week.
Zag nu ook een natte handoek onderin de wasmand liggen, die was inmiddels half groen.:nauseated_face:

2 likes

Misschien beetje azijn erbij en nog een keer wassen?

3 likes

Ik had ovenschotel gemaakt en toen die op was kwam ik er na 1.5 uur achter dat de oven nog op 200graden aan stond. :face_with_peeking_eye:

7 likes

Lekker subtropisch is huis, goedkoper dan een vakantie!

Ik doe bij elke was azijn, ook tegen geurtyjes in kleding. Echt de beste tip ooit, kleding ruikt fris en niet naar azijn.

4 likes

Mn kat had op bed geplast, dus alles de was in en toen dacht ik ik spray voor de zekerheid even t matras in met wat schoonmaakazijn (want goed tegen geurtjes). Toen rook natuurlijk t hele huis naar azijn :clown_face: Net maar een roomspray bij rituals gekocht om t te maskeren maar echt weer zó dom.

4 likes

Volgensmij schijnt het ook nog eens goed voor je wasmachine te zijn! Vind t alleen heel krom, vind azijn een vrij sterke geur hebben maar het voorkomt weer vieze geurtjes in kleding??? Geeft error in mijn kinderhoofd.

8 likes