Unsuccesful adulting

Dan stuur je die broeken toch weer terug? Zonde van het vervoeren etc maar anders zonde van je geld en de ruimte etc.
Edit; dat van schone was gewoon ergens gooien ken ik wel goed, tot ik het zat ben om steeds een onderbroek te zoeken in de berg. Ga straks ook weer eens vouwen.

6 likes

Ik pak soms ook nog wel weer eens een boek van Thea Beckman uit de kast hoor <3

6 likes

Mijn snack vanavond was een zak suikervrij snoep.
Groetjes vanaf de wc

17 likes

Ohhhh dit herken ik, dacht dat het aan mij lag, haha.

2 likes

Ik ben aan het opruimen (voorraad kast etc) en zo veel is echt verrrrr over datum.

5 likes

Ik heb net hersenloos een nubuck tas ingevet met schoencreme en leefde in de naïeve veronderstelling dat dit een goed idee was.

3 likes

Oh ja herkenbaar. Ik heb voor de zomer m’n dure Jacquemus sjaal uitgewassen want dan was ie weer lekker fris. 100% wol en niet naar t label gekeken. Dag € 170,-:smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb vandaag een literpak (plantaardige) Chocomel in mn eentje opgedronken :smiling_face_with_tear:

13 likes

Ik had m’n wekker gezet om te gaan sporten, maar lig nu in plaats van in de sportschool te staan nog een uur in mn bed te rotten. Excuus is natuurlijk niet dat ik geen zin had, maar dat mijn hond heel erg lekker tegen mij aan ligt te slapen.

19 likes

Prima excuus!

Ik heb net per ongeluk spontaan het hele huis opgeruimd en schoongemaakt ‘want dat is zo lekker thuiskomen tijdens kerst’ echt who am I???

12 likes

Per ongeluk??? Zoiets overkomt mij nou nooit :joy:

16 likes

Hoezo is dit unsuccesful adulting?? Zeer succesvol zou ik zeggen :raised_hands:

15 likes

Shit unsuccesful forumming dit, want moest inderdaad in het andere topic!!

10 likes

Groenbak buitengezet vanochtend terwijl restafval aan de beurt is

3 likes

2 uur voor de deadline pas een zorgverzekering gekozen want helemaal de deadline van 31 december vergeten. Ach, in elk geval niet te laat…

9 likes

Veel mensen weten dit niet, maar je kan nog een nieuwe zorgverzekering in januari afsluiten zolang je je oude maar voor 1 januari opzegt.

7 likes

Ik heb ook jarenlang mn oude zorgverzekering op 31 december 23:00 uur opgezegd en voelde mijzelf afgelopen jaar erg volwassen, omdat ik er nu in de ochtend van 31 december aan dacht

7 likes

Ik ook om half 11 ofzo en uitgeschreven op studielink om 11 uur (afgestudeerd bijna een maand geleden en totaal niet meer aan gedacht). Het erge is dat ik bijna trots was dat ik eraan gedacht heb.

Heb daarna extra drankje gedaan om mezelf te kalmeren :rofl:

7 likes

Ik smeer al een week mijn handen perongeluk in met dagcrème. De handcrème tube lijkt er ook totaal niet op deze tube, dus heb geen idee hoe ik deze fout heb kunnen maken.
Ik heb altijd handcrème op mn nachtkastje staan en vorige week de nieuwe tube neergezet, vandaar dat ik weet dat ik het al een week fout doe.

Wel super zachte handen nu, maar ook een duur grapje.

6 likes