Unsuccesful adulting

mijn moeder had een keer de waterkoker ontkalkt met echte ontkalker en dat niet gezegd. ik woonde nog thuis. dus zij ging weg, ik water koken en thee gemaakt. slok genomen en voelde meteen dat dit niet goed was, m’n hele mond en tandvlees begon te branden dus snel uitgespuugd. dus ik die thee weggegooid, dacht er nog niks bij. weer thee gezet en toen dacht ik hmm wel gek, laat ik ff m’n moeder appen :joy: was ze het ook vergeten. ik drink sindsdien geen autumn storm thee meer want ik krijg meteen weer die zure chemische smaak in m’n mond :joy: ben wel echt heel blij dat ik het niet heb doorgeslikt trouwens.

8 likes

In plaats van volwassen boeken te lezen vond ik het wel even prima en ben de hele Griezelbus reeks aan het lezen. Leest lekker weg en ik snap helemaal weer waarom ik het als kind geweldig vond.

30 likes

Thank you, dat vind ik nou ook. Ik lees graag kinder -en jeugdboeken, precies om dat gevoel.
Ik kan je de boeke van Bart Römer aanbevelen, mits je van historische romans houdt (fictie).

2 likes

En ik nog denken “wat zien de blauwe bessen er gek uit”

28 likes

Dan stuur je die broeken toch weer terug? Zonde van het vervoeren etc maar anders zonde van je geld en de ruimte etc.
Edit; dat van schone was gewoon ergens gooien ken ik wel goed, tot ik het zat ben om steeds een onderbroek te zoeken in de berg. Ga straks ook weer eens vouwen.

6 likes

Op zich vind ik het juist slim om van alle spullen genoeg te hebben zodat je niet steeds achter loopt met de was!

2 likes

Ik pak soms ook nog wel weer eens een boek van Thea Beckman uit de kast hoor <3

6 likes

Mijn snack vanavond was een zak suikervrij snoep.
Groetjes vanaf de wc

17 likes

Ohhhh dit herken ik, dacht dat het aan mij lag, haha.

2 likes

Ik ben aan het opruimen (voorraad kast etc) en zo veel is echt verrrrr over datum.

5 likes

Ik heb net hersenloos een nubuck tas ingevet met schoencreme en leefde in de naïeve veronderstelling dat dit een goed idee was.

3 likes

Oh ja herkenbaar. Ik heb voor de zomer m’n dure Jacquemus sjaal uitgewassen want dan was ie weer lekker fris. 100% wol en niet naar t label gekeken. Dag € 170,-:smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb vandaag een literpak (plantaardige) Chocomel in mn eentje opgedronken :smiling_face_with_tear:

13 likes

Ik had m’n wekker gezet om te gaan sporten, maar lig nu in plaats van in de sportschool te staan nog een uur in mn bed te rotten. Excuus is natuurlijk niet dat ik geen zin had, maar dat mijn hond heel erg lekker tegen mij aan ligt te slapen.

19 likes

Prima excuus!

Ik heb net per ongeluk spontaan het hele huis opgeruimd en schoongemaakt ‘want dat is zo lekker thuiskomen tijdens kerst’ echt who am I???

12 likes

Per ongeluk??? Zoiets overkomt mij nou nooit :joy:

15 likes

Hoezo is dit unsuccesful adulting?? Zeer succesvol zou ik zeggen :raised_hands:

15 likes

Shit unsuccesful forumming dit, want moest inderdaad in het andere topic!!

10 likes

Groenbak buitengezet vanochtend terwijl restafval aan de beurt is

3 likes