Haha ik probeer het maar te omarmen. Nu steeds in stukjes opruimen. De zithoek en eethoek zijn klaar, nu alleen de keuken nog zometeen
maar nu even ‘verdiende rust’ ![]()
Stom is dat he dat je soms even een periode zo lui kan zijn/echt jezelf er niet toe kan zetten. De ene week ben ik echt succesful adulting en de andere week weer zo unsuccesful. Wat bij mij wel eens helpt is dat ik de timer op mijn telefoon op 30 min zet en dan na die 30 min 15 min pauze mag. Maar meestal als ik dan bezig ben dan denk ik: oh bijna klaar en maak ik het toch af. Dit klinkt heel kinderachtig maar helpt me dan wel ff om er doorheen te komen.
Nou vandaag heb ik zo’n luie dag. Ik heb vanochtend vroeg al hardgelopen en moet nog steeds douchen. Ik heb een waslijst aan dingen te doen maar kan me er niet toe zetten. Ik ben alleen maar aan het liggen, netflixen en af en toe even buiten in de zon ook weer aan het liggen
Ik heb beetje kauwgom in mijn haar hangen en ik weet niet hoe dat is gebeurd. 🫣😱
Ik hoop dat die uit je eigen mond komt en niet van een vreemde is ![]()
Ik ook, maar ook dan blijft het raar.
Het is aan de haargrens van mijn voorhoofd, dus ik zal het wel zelf gedaan hebben.
Ik krijg het er ook niet goed uit en knippen is op die plaats geen optie.
Pindakaas er in smeren, dan kun je het er zo uitkammen door de olie die er in zit. Of je hoofd in de vriezer steken maarja dat is lastig
Huh ![]()
Ijsklontje kan ook. Dan zit je niet met je hoofd in zo’n gekke houding.
Als ik heb hardgelopen is mijn dag vaak al geslaagd en dan maakt echt niks me meer uit ![]()
Waarom heb ik nog steeds een puberbrein? Rond 18:00 even een zak chips meenemen van de supermarkt omdat ik honger heb, moe ben en ik even iets kleins wil eten voordat ik ga koken.
Ik werk dan uiteraard de hele zak chips naar binnen, kook niet meer omdat ik wel genoeg heb gegeten, maar top het nog wel af met 2 toetjes omdat ik hierna wel zin had in iets zoets.
Laatst ging ik boodschappen doen met mn vriend en we wilden 1 heeeeel klein zoet dingetje halen, want laat, honger en moesten nog helemaal koken. Eindstand liepen we met een taart de supermarkt uit ![]()
Top voor een keer, toch?
Mega drukke thuiswerkdag met minimaal pauze, warme kamer en alleen een bakje kwark met cruesli gegeten = net ineens mega flauwte. Ik moet echt eens leren om beter pauze te nemen en om meer te eten op drukke dagen ![]()
Afgelopen dagen helemaal in de stress vanwege een muffe schimmel-achtige geur in de keuken. Ik ben dan meteen bang voor een verborgen lekkage ofzo. Blijkt dat we gewoon de vuilnisbak eens goed moeten boenen
Wat ik overigens nu nog steeds niet heb gedaan. Hij staat nu buiten en we moeten dus elke keer naar de tuin om dingen weg te gooien hahaha.
Ben gister spontaan uit eten geweest, want lekker weer.
Maar baal nu zo, heb 1 wijntje gedronken en voel mij echt waardeloos op werk nu.
En het erge is dar ik het een volgende keer waarschijnlijk ook gewoon weer doe, want dit is ook niet de eerste keer ![]()
Iets met een ezel en een steen.
Je moet jezelf soms ook gewoon wat gunnen en daar de volgende dag de gevolgen van dragen. Heb voor een leuke avond soms best een vervelende werkdag over.
Kip in de oven leggen om te laten ontdooien (op het aanrecht gaat de kat ermee vandoor). Vervolgens vergeten dat die kip er ligt en de oven aanzetten om een bananenbrood te bakken. Kwam er pas achter toen ik het bananenbrood erin wilde schuiven en ik de slierten gesmolten ziplock-zakje tussen het rooster zag bungelen
Lekker, ingesealde kip ![]()
Is ie iig wel ontdooid ![]()
Dit heb ik wel eens gehad met de flessensterilisator. Was vergeten dat die in onze combi oven/magnetron stond want ik had deze na het steriliseren niet meteen er uit gehaald. Ik ging de oven aan opwarmen voor saucijzenbroodjes. Ik maak hem open: halve sterilisator en flessen gesmolten