2 uur voor de deadline pas een zorgverzekering gekozen want helemaal de deadline van 31 december vergeten. Ach, in elk geval niet te laat…
Veel mensen weten dit niet, maar je kan nog een nieuwe zorgverzekering in januari afsluiten zolang je je oude maar voor 1 januari opzegt.
Ik heb ook jarenlang mn oude zorgverzekering op 31 december 23:00 uur opgezegd en voelde mijzelf afgelopen jaar erg volwassen, omdat ik er nu in de ochtend van 31 december aan dacht
Ik ook om half 11 ofzo en uitgeschreven op studielink om 11 uur (afgestudeerd bijna een maand geleden en totaal niet meer aan gedacht). Het erge is dat ik bijna trots was dat ik eraan gedacht heb.
Heb daarna extra drankje gedaan om mezelf te kalmeren
Ik smeer al een week mijn handen perongeluk in met dagcrème. De handcrème tube lijkt er ook totaal niet op deze tube, dus heb geen idee hoe ik deze fout heb kunnen maken.
Ik heb altijd handcrème op mn nachtkastje staan en vorige week de nieuwe tube neergezet, vandaar dat ik weet dat ik het al een week fout doe.
Wel super zachte handen nu, maar ook een duur grapje.
Ik ben 34 en ik kook nooit met aardappelen en nu heb ik zitten googlen hoe ik aardappelschijfjes maak
Mijn ontbijt was dan wel iets meer succesful adulting: aardappelschijfjes, spinazie, feta en een roerei.
Bij mij stopt het hier al
Ik gooi altijd al mijn was door elkaar, maar nu zit ik bij de wasserette en voel ik echt schaamte om mijn was zo uit die machine te vissen. Zie iedereen netjes alles bezig alles gescheiden in die machines te doen. Kom ik aan met mijn berg
Ik snap ook nooit zo goed waarom mensen alles apart doen eerlijk gezegd. Ik was al vijftien jaar zo’n beetje alles door elkaar en ik heb nog nooit gehad dat er iets is verkleurd of dat wit niet meer wit is ofzo? Ik doe soms wel handdoeken/vaatdoeken etc. apart omdat ik die warmer was maar op kleur sorteer ik echt niets
Haha ja dat dus! Heb het net toch maar snel in de tas gepropt en ben snel weggegaan Ik merk het qua kleur eigenlijk alleen als ik bijvoorbeeld een zwarte broek nieuw heb, die doe ik dan ook wel apart.
Ik heb 1 keer een rode sok in mijn witte was gedaan en toe was alles roze. Dus ik was alle kleuren apart. Maar misschien is het allemaal bij sommige kleding dat dat nodig is. Geen idee hoe het werkt
Mijn unsuccesful adulting: ik bedenk mij ineens dat ik echt nog nooit de afstandsbediening van mijn tv heb schoongemaakt/gedesinfecteerd
Doen mensen dit…?!
Elke week
Doe ik misschien 1x per jaar ofzo of minder nog wel. Zo dacht ik laatst aan het stuur en de koppeling ind e auto. Daar rijd ik dus al 15 jaar in zonder ooit schoongemaakt te hebben haha
Ja of ben je minder kritisch op je kleding? Wit en bijv. heel lichtblauw, lichtgeel etc. kan wel echt grauw worden als je dat met zwart of andere hele donkere kleuren samen wast. M’n vriend had een tijd terug nog mijn strings met wit kanten randjes met donker ondergoed in de was gegooid en als je die naast een zelfde string legt die niet in die was zat dan zie je echt heel duidelijk dat die ene er echt grauw grijzig uit ziet in vergelijking met die andere waarbij het kant echt nog wit is.
Ja zou goed kunnen hoor! Ik heb ook niet echt veel witte kleding geloof ik en ook geen witte handdoeken of ondergoed ofzo.
Ik had vanmorgen al gamba’s gemarineerd voor tortilla’s met gamba’s, avocado en tomaat maar ben zo moe van de dag dat ik Turkse pizza heb besteld
Oh nou je het zegt indd. Dat heb ik nu ook met de stuur/handvaten van mijn fiets bijvoorbeeld. Echt nog nooit schoongemaakt
Sommige dingen denk ik echt niet aan.
Ik heb zojuist héél grondig de badkamer schoongemaakt (nadat m’n partner en ik deze week een schoonmaakschema hebben gemaakt om te proberen wat routine in het huishouden te creëren ) en halverwege schoot er een mega pijnscheut door m’n rechterarm; nu geloof ik dat ik mezelf geblesseerd heb omdat ik dit type belasting niet goed heb opgebouwd!!
Vergeet niet de deur open te houden tijdens het poetsen. Ik ben een keer helemaal high geworden van al die dampen.