Unsuccesful adulting

Ik heb net in 1 beweging 2 dingen kapotgemaakt :thumbsup:

Ik wilde een doek over een gordijnroede hangen, dus ik ging even op een kinderstoeltje staan om erbij te kunnen. Terwijl ik bezig ben stort het kinderstoeltje in en doordat ik val trek ik de gordijnroede van de muur…. Tijd om naar bed te gaan!

Foto van plaats delict:

33 likes

Oh my ik zou huilend op de vloer zitten geloof ik :joy: vind dat je het nog moedig oppakt!

4 likes

Hahaha ja ik stond wel even te vloeken hoor. Maar het gordijn hangt weer, stoeltje kan naar de stort…

5 likes

Ik zat hier nog even over na te denken en toen merkte ik dat ik mijn kruik tussen mijn knieƫn had en mn kussentje tegen mn buik. Dus je kunt altijd nog meer unsuccesful zijn :joy:

5 likes

Ik probeer al de hele avond mijn woonkamer op te ruimen maar op een of andere manier kom ik steeds weer op de bank terecht :slightly_smiling_face:

9 likes

Hahaha gebeurt mij toevallig ook al weken lang. Ik ben zoooo lui de laatste weken in de avonden. Iedere keer grootse plannen maar komt echt niks van terecht, bah

5 likes

Haha ik probeer het maar te omarmen. Nu steeds in stukjes opruimen. De zithoek en eethoek zijn klaar, nu alleen de keuken nog zometeen :muscle:t3: maar nu even ā€˜verdiende rust’ :stuck_out_tongue:

5 likes

Stom is dat he dat je soms even een periode zo lui kan zijn/echt jezelf er niet toe kan zetten. De ene week ben ik echt succesful adulting en de andere week weer zo unsuccesful. Wat bij mij wel eens helpt is dat ik de timer op mijn telefoon op 30 min zet en dan na die 30 min 15 min pauze mag. Maar meestal als ik dan bezig ben dan denk ik: oh bijna klaar en maak ik het toch af. Dit klinkt heel kinderachtig maar helpt me dan wel ff om er doorheen te komen.

5 likes

Nou vandaag heb ik zo’n luie dag. Ik heb vanochtend vroeg al hardgelopen en moet nog steeds douchen. Ik heb een waslijst aan dingen te doen maar kan me er niet toe zetten. Ik ben alleen maar aan het liggen, netflixen en af en toe even buiten in de zon ook weer aan het liggen

3 likes

Ik heb beetje kauwgom in mijn haar hangen en ik weet niet hoe dat is gebeurd. 🫣😱

1 like

Ik hoop dat die uit je eigen mond komt en niet van een vreemde is :joy:

5 likes

Ik ook, maar ook dan blijft het raar.
Het is aan de haargrens van mijn voorhoofd, dus ik zal het wel zelf gedaan hebben.

Ik krijg het er ook niet goed uit en knippen is op die plaats geen optie.

1 like

Pindakaas er in smeren, dan kun je het er zo uitkammen door de olie die er in zit. Of je hoofd in de vriezer steken maarja dat is lastig

3 likes

Huh :joy:

3 likes

Ijsklontje kan ook. Dan zit je niet met je hoofd in zo’n gekke houding.

3 likes

Als ik heb hardgelopen is mijn dag vaak al geslaagd en dan maakt echt niks me meer uit :rofl:

5 likes

Waarom heb ik nog steeds een puberbrein? Rond 18:00 even een zak chips meenemen van de supermarkt omdat ik honger heb, moe ben en ik even iets kleins wil eten voordat ik ga koken.

Ik werk dan uiteraard de hele zak chips naar binnen, kook niet meer omdat ik wel genoeg heb gegeten, maar top het nog wel af met 2 toetjes omdat ik hierna wel zin had in iets zoets.

24 likes

Laatst ging ik boodschappen doen met mn vriend en we wilden 1 heeeeel klein zoet dingetje halen, want laat, honger en moesten nog helemaal koken. Eindstand liepen we met een taart de supermarkt uit :clown_face:

16 likes

Top voor een keer, toch?

2 likes