Unsuccesful adulting

Toen je jonger was ook niet? Of bedoel je dat je vanuit je bedrijf geen spaargeld opbouwt?

1 like

Ik had er wel eentje op mijn privé rekening maar daar zette ik niks op. Ik gebruikte gewoon mijn zakelijke rekening als een spaarpot van waar ik mijzelf elke maand een bedrag uit betaal naar mijn privé rekening. Ik zie mijn zakelijke spaargeld eigenlijk gewoon als privé spaargeld. Maargoed sinds vandaag staat het eindelijk op een spaarrekening :melting_face:

4 likes

Hahaha nou van harte gefeliciteerd met deze stap/mijlpaal!

2 likes

Hahaha ik was ook 33, had altijd zo belachelijk veel geld op mn gewone rekening staan; echt heel dom ook als iemand m’n pasje had gestolen oid.

*geen tonnen hoor, maar voor mij veel geld bedoel ik

2 likes

Ik doe het net omgekeerd, alles gaat meteen naar mijn spaarrekening. Op m’n zichtrekening staat 100€ zodat ik altijd kan betalen, en daarna vul ik dat dan terug bij vanop m’n spaarrekening. Het idee dat er veel geld op m’n zichtrekening zou staan en dat iemand je pasje kan stelen kan ik niet aan. :sweat_smile:

6 likes

Ik was steeds te lui om mn gewassen kleding/beddengoed op te bergen dus nu heb ik een hele berg aan schone was wat nog opgevouwen en gesorteerd moet worden :sob: zo geen zin in

6 likes

Ik heb dat ook wel eens maar het valt mij altijd mee hoe snel je dat toch hebt weg gewerkt als je aan de slag gaat. Lekker muziekje of een YouTube video oid aan en vouwen!

3 likes

Herkenbaar. Kan soms beter een groter wasrek nemen ipv een kast.

3 likes

Wilde eigenlijk naar de stad gaan om te winkelen, maar heb gisteren ietsjes te veel gedronken waardoor ik nu brak ben en geen zin heb om naar de stad te gaan.
Weet niet of het nu een verlies-situatie is omdat ik niet ga winkelen of een win-situatie omdat ik geld bespaar door geen spullen te kopen die ik niet nodig heb.
Misschien is het een win-verlies situatie

7 likes

Mijn man en ik hebben het ontdooien van de vriezer veel te lang uitgesteld en nu is het nog veel stommere klus dan het al is.

1 like

Als hij leeg is: handdoeken erin leggen en ventilator ervoor. Ontdooien gaat dan best snel, zonder al te veel moeite.

3 likes

Of pannen erin met heet water en deur dicht

2 likes

Dat werkt idd goed maar niet vergeten om hem uit te zetten. Ik heb dat een keer gehad en dan duurt het ontdooien heeeeel lang.

12 likes

Ooohh ja dat is wel een essentieel detail hahah

3 likes

Dit duurde al ff voor we doorhadden hoe dit moest, haha. Inbouwvriezer, dus stopcontact zit verstopt.

Ik heb het uiteindelijk gedoopt tot het project van m’n man en die is met een ontdooispray van HG aan de gang gegaan en geloof dat het redelijk lukt nu.

Het is ook gewoon onze eigen schuld dat het zo lang duurt, er was zoveel aangevroren, de la ging bijna niet meer open. Echt om te schamen.

Volgende vriezer wordt een no frost, haha.

6 likes

Met de fohn erop gaat het ook heel snel!

4 likes

Ja! Föhn erop en dan laten alle enorme plakkaten zo los. Indien nodig nog even wat tikken met een houten lepel, maar in 10 minuten is de klus geklaard en verder heb je er niks voor nodig.

2 likes

Ondertussen een uur later denk ik nog steeds: wtf is ontdooispray? Gewoon alcohol in een flesje? Je moet het HG nageven, die kunnen echt alles in een spuitbus verkopen

46 likes

Hahaha ja en voor van die super specifieke dingen ook altijd

4 likes

Volgens mij zijn sommige spuitbussen ook gewoon identiek met een andere naam :")

Mijn favo HG is die tegen zilvervisjes haha

4 likes