Unsuccesful adulting

Stom hè!! Zit bij mij ook midden voor want t was zon kartonnetje dat om 2 onderbroeken heen zat geniet. Zal je net zien dat deze onderbroek een eeuwig leven heeft en ik voor altijd deze gigantische grijze slip met gat erin aan moet. :frowning:
Word sowieso praktischer want draag ook zon lillek gewatteerd jasje in donkerblauw met neon biesje omdat t zon waanzinnig praktisch opvouwbaar geval is en ik het gratis kreeg… weet niet of dat nou onsuccesvol is of juist écht een teken is van volwassen worden maar ik vertik het gewoon dure fashiondingen te dragen die niet lekker zitten. Groetjes Gerda

4 likes

Misschien werkt het voor jou wel niet om negatieve consequenties te zien, want ja daar kom je ook wel weer overheen maar krijg je ooit een andere mindset als je ziet wat voor positieve dingen het je oplevert als je het anders aanpakt!
De wereld ligt aan je voeten :rainbow:

2 likes

Ze was inderdaad al iets ouder :smiley:
En @Solsikke: Ja, inderdaad buiten. Ik zou er ook echt de moeite niet voor kunnen nemen. Net zoals mensen die hun goten vegen. De goten aan de stoep dus, niet die aan je dak. Dat is toch ook binnen no time weer vuil, volgens mij heb je dan echt tijd teveel :smiley:

Ik heb drie vrije dagen de tijd gehad om de shit in mijn huis op orde te krijgen. Nog verhuisdozen uitpakken, dingen opruimen en uitzoeken en gewoon even goed schoonmaken en wasjes draaien. Het is nu half elf 's avonds, ik moet morgen weer werken en heb tot dinsdag geen tijd. WAAROM heb ik alles gewoon laten liggen en niks gedaan?! :sob:

Ik huur een kamer bij iemand en toen ik erin kwam zei ik tegen haar dat ze maar moest aangeven wanneer ik wat moet schoonmaken. We zijn twee maanden verder en ik heb nog geen enkele kamer schoongemaakt. Ik doe mijn eigen afwas en was, that’s it. Ik weet gewoon niet hoe ik dit onderwerp moet opbrengen want ik praat al nauwelijks met haar, voel me wel heel lui.

Je kunt toch ook uit eigen initiatief doen ipv te wachten tot ze het vraagt?

1 like

Ik ben bang dat ze dadelijk beledigd is, alsof ik insinueer dat het hier niet schoon is + ze is altijd thuis dus ik vind het best awkward om ineens te gaan schoonmaken voor haar neus ++ ik heb aangegeven dat ze het kan laten weten als ik iets moet doen. Het is niet alsof het zo vies is hier dat het moet, het voelt alleen alsof ik minder doe voor het huishouden ofzo

Wij hebben bijna overal tegelvloeren, zo dus ook in de gang. Onze kat lag daar en we waren met haar aan het spelen. We hadden een speeltje neergelegd en schoven haar er telkens heen, vind ze super leuk. Op een gegeven moment stond ze op en mijn vriend: woooow, zij zit helemaal onder het stof en haren (ze is wit, dus zie je het extra goed). We moeten echt gaan stofzuigen…

Dat was 5 dagen geleden en we hebben nog niks gedaan :see_no_evil:

7 likes

Ik heb mijn kleding de afgelopen tijd zo weinig gewassen waardoor nu al mijn kleding standaard stinkt? Zodra ik een broek of shirt een half uurtje aan heb komt er stank van af zonder dat ik zelf stink. Nu dus maar allemaal nieuwe shirtjes besteld.

1 like

Dankje voor de tips! Dit maar eens proberen en hopen dat het werkt. Het is zonde om zoveel kleren weg te doen door de geur.

Ik voel me altijd heel volwassen als ik een weekmenu heb gemaakt en alle boodschappen heb gehaald. Tot weer eens blijkt dat ik niet naar de datum heb gekeken en de kip die ik donderdag wilde eten, maar tot dinsdag goed is

5 likes

Dit gebeurd mij veel te vaak!

Bij gebrek aan een dweil heb ik net op m’n knieën met een nat doekje m’n hele vloer schoongemaakt :rolleyes:

3 likes

Je hebt gedweild. Ook nog succesful adulting

7 likes

Door je avatar en die paarse smiley erboven dacht ik bijna dat je jezelf een compliment aan het geven was

8 likes

Leef je nog?

3 likes

Door een drukke dag met m’n kantoorpup, na thuiskomst m’n eigen hond uitlaten en 3846484 pakketjes achtervolgen bij buren en pick up points ben ik vergeten te stemmen. Echt heel erg omg en unsuccesful adult op mezelf. Sorry vrouwen die voor m’n stemrecht hebben gevochten!

1 like

Je had ten minste wel de intentie om te gaan! Is al iets :wink:

2 likes

Voorraad"kast" (plank) met blikken houdbare bonen etc. opgeruimd. Stonden dingen uit 2018 tussen :thinking: Moet dat echt gaan gebruiken i.p.v. vers eten kopen elke dag :sweat_smile:

edit: dus te bedenken dat die blikken misschien in 2016 gekocht zijn omdat het heel lang houdbaar is.

1 like

Als het 2 jaar houdbaar is is het ook wel 2 jaar en een paar maanden houdbaar;) oftewel ik zou het gewoon opeten haha

2 likes