Unsuccesful adulting

Haha dat kan ik niet, dan ga ik allemaal rare dingen proeven terwijl ik weet dat het niet kan

Had zaterdag een etentje en had alle vaat laten staan. Net vol “goede moed” aan begonnen.

Ben halverwege gestopt en zit nu Glee te kijken đŸ€·

6 likes

Lol voelde me na een aantal belangrijke gesprekken / presentaties / deadlines gehaald de afgelopen weken echt ff een succesful adult op mijn werk maar zie zojuist een foto van mezelf tijdens een van deze presentaties langskomen - haar half los geraakt, beha een beetje zichtbaar en een broodje in mijn handen terwijl ik geanimeerd in gesprek ben. :+1: Mag hopen dat de PR-afdeling van mijn werkgever zich achter de oren krabt voordat dit pareltje verder verspreid wordt.

14 likes

Dont stop believing :+1:t2:

1 like

Mijn fiets is een paar weken terug weggehaald door de gemeente (verkeerd neergezet) en ik moet hem nog steeds ophalen. En dat terwijl ik geen auto oid heb, dus nu steeds met de bus of lopend moet. Ik ben bang dat de mensen daar boos op me worden en ik ben gewoon te laks. Hij blijft daar nog staan tot september, dus ik heb ook geen keiharde deadline. Daar ga ik echt slecht op

Als je fiets naar zo’n fietsendepot gebracht is, die mensen zullen echt niet boos op je worden. Het is gewoon hun baan en je betaalt ook om je fiets weer terug te krijgen dus is je goed recht om hem op te halen.

Ik maak daar overigens altijd (niet echt hoogstaande) grapjes, die mensen zijn vrij briljant. Dus volgens mij niks om je zorgen over te maken inderdaad :slight_smile:

1 like

Gewoon indienen! Als je bezwaar niet tijdig is wordt het behandeld als een verzoek. Je krijgt je geld dus gewoon nog terug

2 likes

Oh god #unsuccesfuladult hier weer hoor. Ik had een raampje waar een hor voor zat die jarenlang onaangeroerd open heeft gestaan. Ik heb net die hor verwijderd. Zoveel ranzigheid en schimmel zelfs?

Kozijn en raam schoongemaakt. Hendel voor zover mogelijk, is helemaal verroest. Ik kreeg het raampje alleen met geen mogelijkheid meer dicht en ik wil niet dat het open blijft staan i.v.m. ongedierte. Hij klemt als een malle aan beide zijkanten. Ik keihard lopen sjorren enzo. Breekt heel die verroeste hendel af en mijn raam is nog steeds niet dicht. Grr. Eigenlijk moet het ook wel vervangen worden want ik denk dat het ook wel een beetje aan het rotten is. Waarom hebben dingen altijd onderhoud nodig?

Nu ga ik waarschijnlijk straks een rubberen hamer halen bij de Action om hopelijk het raampje dicht te tikken. Dan zit die maar vast hoor, als ik hem maar dicht krijg.

1 like

4 boeketten bloemen gekregen voor mijn afstuderen, terwijl ik maar 1 vaas heb. “Ja dan doe je het toch in een emmer?”. Dit was het moment dat ik me realiseerde dat ik ook geen schoonmaak emmer heb dus heb maar 3 boeketten weggegeven want kon ze ook zelfs niet kwijt in emmers. Voelde me wel een beetje gefaald.

11 likes

Ik heb net de laatste spullen opgeruimd en schoongemaakt van het festival waar ik 2 weken geleden heen ben geweest.

Kreeg de modder e.d. er nog allemaal af ook.

4 likes

Altijd van je af snijden is handig. Bloedende vinger in je mond steken terwijl je net chips hebt gegeten is niet handig. Was vergeten hoe veel pijn zoiets kon doen.

2 likes

In de stromende regen van een helling afrijden met mijn fiets en vol de remmen inhouden omdat de auto die voor mij van de helling reed ging parkeren
 en dan slippen en van mijn fiets afvallen
 zag er vast heel elegant uit.

1 like

Ik heb me vanochtend af moeten drogen met een theedoek.

24 likes

Ik heb mezelf net bijna vergast tijdens het schoonmaken van de badkamer. Keel en longen kriebelen nog

1 like

Ik ben thuis met mijn zoontje dus overdag is het echt een bende hier. Als hij op bed ligt laat ik eigenlijk alles gewoon liggen en ga ik Netflixen. Mijn man werkt in ploegen dus die is in de avond vrij last thuis als hij late dienst heeft. Een half uur voor hij thuiskomt ruim ik altijd nog vlug alles op. Ook als hij een dagje weg is of een weekendje weg is. Het is altijd een puinbak die ik pas op ruim net voor hij thuis komt. Als hij dit eens wist hahaha

4 likes

Enerzijds is het misschien tijd om weer eens schoon te maken, anderzijds ben ik wel benieuwd wat voor inzichten ik uit deze Rorschach-test kan halen.

35 likes

Ik was al een maand lang alleen m’n haar als ik een meeting of sociale afspraak heb, gelukkig is het mutsenweer.

8 likes

Ik vind dit juist heel succesvol.

2 likes

Ik had een berg fruit in huis gehaald om gezond te gaan eten, maar was vervolgens elke keer te lui om het te schillen waardoor het nu weg ligt te rotten.

8 likes