Utopia

Soms houd ik wel van die edit van Utopia. Net liet Timothy zijn bloementuin zien aan Lotus.

Timothy: Nou, dit reflecteert mijn geest hier.
Lotus: Is onkruid toch?
Timothy: Ja, allemaal onkruid.

3 likes

Ik vond Jessie aan het begin wel leuk, maar die loop ook steeds te zeiken zeg zooo.
Wat een geroddel en gezeur zeg bij allemaal

Ja jezus die kan echt niks laten gaan he, wat een zeikerd

En nu weer helemaal over de zeik omdat ze alleen een huisje krijgt met Jeffrey ??? Ik snap haar echt niet.

Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh ik word gek van de KUT lotus. Wat een schijnheilige TRUT

3 likes

Ik ben na Utopia 1 echt afgehaakt maar ik zapte net langs bij het gezellige familiebezoek van 1 van hen, wie is die Lotus joh? Nu ook weer, die is toch niet goeeeed.

Ooooohhhhh mn tenen kunnen niet krommer. Wat een ongelooflijk kutwijf. Echt heel triest. Nu lekker janken natuurlijk. Stoer hoor.

1 like

Zooo ik vind het opeens wel wat leuker worden. Die lach van die Lotus ook, zeldzaam

HUH?? Hoe kan dit?? Vind haar reactie op het gedrag van tokkie familie van Jessy (en die gestoorde Jeffrey) meer dan terecht.

Ze heeft het over zichzelf afgeroepen door over Jessie te lullen en ‘blubberlichaam’ enzo te zeggen. Goed, oprotten zeggen is niet zo aardig maar ga dan niet daarna expres buiten voor de deur zitten eten. Ze zat zo te provoceren en confrontatie na confrontatie op te zoeken. Dan moet je niet janken als het fout gaat. Ze gedroeg zich waanzinnig kinderachtig.

Wat een gênante bedoeling werd het met het bezoek. Ik merk wel dat ik echt in het voorkomen van Lotus ben getrapt. Ze leek echt zo’n lieve meid, maar volgens mij is ze echt vals. Dat Merel het doorverteld van ‘junk’ is wel laag. Al was het met alle bezoekers echt ook heel snel bij de andere bewoners gekomen.

Huh is dat ergens in een aflevering te zien geweest dan? Ik hoorde t voor het eerst (junk)

De aflevering van gisteren. Ze zitten aan tafel en Lotus raakt aan de stok met Brenda. Dan zegt Merel het.

Ja dat wel, maar is het eerder besproken ? Omdat je zegt dat t anders via bezoekers bij bewoners was gekomen…

Ik bedoelde dat ik denk dat het snel op het terrein bekend is. Omdat alles wel uitkomt. Dat is nog niet gebeurt nu.

Ohhhh ik ben tijdens de aflevering wel even een paar keer weggedommeld (haha) dus dit gemist. Niet cool inderdaad. :pensive: Jammer.

Volgens mij was dat al eerder, niet in dezelfde aflevering.

Vond eigenlijk wel dat iedereen die erbij betrokken was zich nogal kinderachtig gedroeg. Jeffrey lijkt me nogal agressief.

En dan vandaag weer al dat gedoe tussen tussen Gerrit en Shelley…zucht.
Kunnen we niet teruggaan naar bouwen ipv dat stelletjes gedoe? :wink:

Jezus, die Lotus. Hoe zij naar Merel deed, was gewoon eng. En dat ze zo vaak iets over andermans gewicht zegt is om te kotsen. Ik zou me bijna willen aanmelden zodat ik haar erop kan aanspreken. Wie the fuck zegt er tegenwoordig nog vetklep? Da’s toch niet oké??

Oja, en ik ben verliefd op Mike. Terwijl ik hem vorige maand nog stom vond.

1 like

ja ze is echt heftig hahaha. Valt echt zo tegen want het lijkt echt een lief poppetje enzo, maar ze is echt heel naar

echt een typisch pest-meisje van de middelbare school, populair enzo. Vind het wel jammer dat Mike zich zo met haar laat gaan