Utopia

Nouuuuu ik blijf toch team Lotus hoor! Vind Merel en Brenda echt de bitchy pestende mean girls, bah!

Maar wat lacht Lotus bijzonder (vreemd)!

2 likes

Vind ik ook, maar helaas zegt Lotus ook wel heel nare dingen achter de rug om van de anderen.
(hoer, vetklep, dat soort dingen) Is zo onnodig.
Vond het wel heel cool hoe ze Brenda confronteerde, alleen jammer dat dat weer treiterend van haar kant afliep.

Maw
 Ik vind ze allemaal niet zo geweldig geloof ik.

Ik ook! Morgen stemmen, spannend.

Ik krijg echt jeuk van die lach van Lotus ieh

3 likes

Ik vind Brandon echt leeeuk

2 likes

Moet dit naar het biecht topic???

2 likes

Ik vind dat Brandon een hele toffe zangstem heeft. Beetje als Jonathan Jeremiah maar dan zonder oefening.

Livestream nominatie

Fijn dat Lotus een publieksstem heeft, dat geeft vaak toch wel roddelen/schijnheiligheid aan voor de bewoners. Maarja, met d’r quirky ukelele en haar onschuldige gezicht komt ze er ws toch wel mee weg.

1 like

Wel mega grappig dat Mike haar zo gedumpt heeft. Byeee ik slaap ergens anders.

1 like

Ja, ik hoop dat ie het volhoudt. Zou ik ook zielig voor hem vinden want ik denk dat ze hem een beetje gebruikt. Op de streams zag je haar soms lachen over hoe kut Jessie het zou vinden als Mike en Lotus iets zouden krijgen en ‘hoe grappig dat dan wel niet zou zijn’ en nog wat andere dingetjes waardoor ik het niet vertrouw.

Aaaaaaahhhh ze is zo’n slang! Grrr

1 like

En Brandon!!

2 likes

Nou die Christel is ook een halve gare hoor. Die mag ook weg. Joa mag blijven maar Tim linea recta naar huis.

Vond het ook wel grappig hoe Jeffrey Mike imiteerde tijdens de nominaties: ‘waarin, waarbij
’ Zo zegt Shelly een paar keer per monoloog ‘het feit dat’.
Utopia 1 had dat ook met Jesse-‘op het moment dat’, Romy-‘hoog in m’n emotie’ en de rest ben ik vergeten. Gezamenlijk gebruiken ze het woord profileren belachelijk vaak en is het ook mijn Utopia!1!

1 like

ik hoop echt zo erg dat jeffrey of jessey naar huis gaan. en dan volgende keer merel. wat een misbaksel is dat zeg, bah.

Ik ook, wat vind ik dat verschrikkelijk mensen. Daarna Brenda er achter aan.

Franny ligt al lekker bij Tim in bed. Hij deed iets waar zij op reageert met " dit wil ik nog niet" 


SPOILER

of niet. Ik heb gister niet gezien :flushed:

Hahaha vet mooi dat Lotus zo boos is. Byeeeee