Utopia

Ohh, dan moet ik het eens gauw gaan kijken :wink:

1 like

Ik vind Lotus echt een beetje eng hoor. Altijd alleen maar lief doen maar zo opeens kan ze ook raar boos worden

2 likes

Zij is vals! Niet normaal. Echt een psycho.

Oh nou Gerrit is ook een psycho. Beter wordt iedereen hier boos over! Wtf echt

2 likes

Hmm in de aflevering van vandaag vertelt ze dat ze PTSD heeftā€¦ verklaart wel wat.

En wat was er in godsnaam in Mike gevaren? En waarom reageert Shelly niet wat sneller en normaler (naar hem, dat ze hem wel wilde uitnodigen, en naar Lotus over het terughangen van de fotoā€™s)

Ja het leek echt alsof ze daar steeds maar heel passief op bed bleef liggen en er niks aan deedā€¦ of dat is montage maar het zag er dom uit.
Sowieso vind ik shelly en gerrit zo raar! Waarom ga je weer terug naar iemand die je uitscheldt en zegt dat je dom en naĆÆef bent???

Ja dat vond ik nu ook al. Dit zijn de momenten waarop ik het jammer vind dat ik niet de streams kijk en ik geen streamverslagen meer kan vinden online (Ik las ze bij Utopia 1 altijd op nowlive en later fok)

En ik snap dat stel ook niet. Maar misschien passen ze juist daarom dan wel weer bijelkaar? (misschien heeft Gerrit wel gelijk dat ze dom/naief is, waarom neemt ze anders genoegen met hem?)
Als mijn moeder zo zou reageren op mijn partner vanwege beelden die zij kan zien en ik niet, dan zou ik echt wel 6x nadenken voor ik doorpakte ermee. (nou zou zij nooit zoā€¦ ehh heftig reageren, maar ok)

Vraag me eigenlijk ook af wat ze doen daar de hele dag, zeker in dit weer. Echt hard bouwen doen ze niet, ze hebben maar 1 pcā€¦ ik snap niet dat ze die silo niet wat sneller afmaken en inrichten.

Hmm, ik snap wel veel niet geloof ik :stuck_out_tongue:

Ja inderdaad! Ik vind die silo ook echt heel erg langzaam gaan, als iedereen nou gewoon meehielp en iedere dag wat deed aan opbouwen of geld verdienen waren ze al zoveel verder geweest!
Maar ik denk ook dat Mike daarom zo gefrustreerd reageerde ook op hun, je ziet alleen hem de hele tijd buiten en bezig en de rest zit maar steeds in die huisjes, niks zinnigs te doen.

Maar shelly is ook wel naĆÆef daar niet van :joy: maar als ik zou horen dat mijn vriend achter mijn rug om zou zeggen dat ik dom was, dan zou ik echt helemaal klaar ermee zijn. Maargoed ik vind dat ook een van de grootste beledigingen die iemand zou kunnen zeggen maar haar boeit dat blijkbaar niet :tipping_hand_woman:t3:ā€ā™€

Dat denk ik nou ook de hele tijd. Ik ben zelf helemaal niet handig ofzo, maar je kan altijd wel ergens een handje bij meehelpen lijkt me. Zou inderdaad best kunnen dat daar Mikeā€™s frustratie vandaan komt, en hij heeft natuurlijk ook geen John meer als klankbord en medestander natuurlijk.

Mee eens over Shelly - niet dat k het uitschelden goed zou keuren, maar dat kan nog in vlaag van kwaadheid gezegd zijn, dat ze dom is enzo achter haar rug was dat niet. (al moet ik eerlijk zijn, zoā€™n licht vind ik haar niet. Ze snapt niet dat hij het niet leuk vindt dat ze Adriaan masseertā€¦ terwijl hij overduidelijk jalours is, ook al toen ze bij Mike zou gaan slapenā€¦ En nu met dit issue met Mike (en zelfs Lotus) duurde het ook megalang voordat ze doorhad waar het nou eigenlijk om ging.

Ik baal wel beetje dat ze nu weer gaan boxen. Niks daartegen hoor, maar het is in Utopia 1 ook al verschillende keren gedaan.

Overigens door die fotoshoot kwam ik er wel achter dat die Brandon best lekker is :wink:

Omg jessie uit Utopia 1 is terug! Met boot en al haha. Ik vond hem echt een kwal maar ga nu weer kijken denk ik, ben benieuwd wat er gaat gebeuren

2 likes

:face_vomiting: NĆ³g een walgelijk figuur erbij.

Huh komt hij echt weer terug daar wonen?? Heb ik nog niks van gezien of komt dat nog

Aflevering van vandaag. Arriveerde met boot en al.

Mag Jessie niet altijd zo, maar soms heeft ie wel heel erg gelijk. Ik hoop dat ie ze in elk geval een flinke schop onder de kont kan verkopen.

Ja dat dacht ik ook meteen! Dan zal Billy ook wel weer opduiken :joy:

1 like

En dan zal ze in elke zin verwijzen ā€˜in Utopia 1ā€¦ā€™ Aan het eind van 1 zei ze ook steeds: ā€˜ik ben een van de eerste en ben daardoor beterā€™.

1 like

Ik kom hier ook graag meekletsen. Heb Utopia 1 niet gezien, kijk pas sinds Utopia 2, maar vind die Jessie echt een walgelijk ventje. Denk wel dat Jessie voor drama gaat zorgen, wat dus leuk is om te kijken haha.

Wel grappig hoe Gerrit vooral meteen op zn achterste benen stond, die voelde zich direct bedreigd.

1 like

Ja hij vond dat Jessie arrogant binnen kwam, alsof hij zelf niet zo binnen kwam met zā€™n mr. Finance :joy:

  1. Ik vind Jessie opeens super aantrekkelijk.

  2. Vind de botox bij alledrie zonde.

  3. Brenda blijft leuk.
    En 4. Ik wil Mike ook wel.

  4. Misschien ben ik seksueel gefrustreerd.

2 likes

Is ie ook. Maar volgens mij heeft hij echt zelfvertrouwen en daar houd ik blijkbaar van. In tegenstelling tot de drie musketiers die hun onzekerheid ermee maskeren.

Wat een manicale lach heeft Lotus, zeg.

1 like