Vakantie met kids

Europarcs ijsselmeer. Mooie en fijne huisjes, klein zwembadje en een leuke omgeving!

1 like

Wat zijn jullie tips voor de Canarische eilanden met een peuter? Wij zouden graag met z’n 3en (zoontje is dan bijna 4) in de winter naar de Canarische eilanden willen. We zijn voor onze babymoon naar tenerife geweest en dat was qua weer echt perfect toen. Ik had bahia fantasia al gevonden met de zoekfunctie, maar dat is te druk in die periode denk ik. Maar een beetje kindvriendelijk (verwarmd zwembad en eventueel een speelhoekje) zou fijn zijn.

Familievakantiepark Krieghuusbelten vind ik echt een aanrader. Niet een super groot mega park, maar heeft alles; zwembad, restaurant, binnenspeeltuin etc

2 likes

Landal Coldenhove

1 like

Ik vond dit echt verlepte en viezige huisjes, maar misschien hadden we niet genoeg betaald. Verder wel een leuk park, zwembad en we zagen een eekhoorn, maar ik vond het niet per se een aanrader.

Oh wij hadden juist een heel chill huisje, goede bedden ook enzo. Misschien zijn er verschillende huisjes, geen idee.

3 likes

Ik heb dit boek gekocht voor m’n dochter en het is echt een aanrader om voor een kampeervakantie te lezen. Behandelt alle dingen die je doet op de camping. En zitten ook leuke details in zoals de moeder die de camper bestuurt en een draagdoek gebruikt. Niet echt het seizoen het te kopen, maar wel een aanrader.
Mijn beste vriendin heeft een busje gekocht dus ik ben echt aan het genieten van kamperen in de herfst!

7 likes

Oh leuk, ik dacht de tekenstijl al te herkennen, maar mijn kind vindt Hop op Zwemles erg leuk en dat is dus van dezelfde auteur!

Ga hem op het lijstje zetten.