Familievakantiepark Krieghuusbelten vind ik echt een aanrader. Niet een super groot mega park, maar heeft alles; zwembad, restaurant, binnenspeeltuin etc
Landal Coldenhove
Ik vond dit echt verlepte en viezige huisjes, maar misschien hadden we niet genoeg betaald. Verder wel een leuk park, zwembad en we zagen een eekhoorn, maar ik vond het niet per se een aanrader.
Oh wij hadden juist een heel chill huisje, goede bedden ook enzo. Misschien zijn er verschillende huisjes, geen idee.
Ik heb dit boek gekocht voor mân dochter en het is echt een aanrader om voor een kampeervakantie te lezen. Behandelt alle dingen die je doet op de camping. En zitten ook leuke details in zoals de moeder die de camper bestuurt en een draagdoek gebruikt. Niet echt het seizoen het te kopen, maar wel een aanrader.
Mijn beste vriendin heeft een busje gekocht dus ik ben echt aan het genieten van kamperen in de herfst!
Oh leuk, ik dacht de tekenstijl al te herkennen, maar mijn kind vindt Hop op Zwemles erg leuk en dat is dus van dezelfde auteur!
Ga hem op het lijstje zetten.
We gaan binnenkort naar Center Parcs Bostalsee. Iemand ervaring met dit park en/of tips voor de omgeving?
Ik kom er via Google even niet uit.
We gaan morgen vliegen met onze 1-jarige en ik wil knijpfruitjes meenemen voor tijdens het opstijgen en landen omdat ze geen fles meer drinkt. Ik las online dat er aan babyvoeding geen restricties zijn voor wat betreft ml. Klopt dat alleen voor melk of geldt dat ook voor potjes/knijpfruitjes?
En moet het dan ook in een ziploc zakje net zoals de andere vloeistoffen?
Wij hadden knijp fruit zakjes idd in een ziplock zakje gedaan.
Je mag verpakkingen van max 100ml meenemen geloof ik, en dan 1l p.p.
Knijp fruit is vaak 90! Dus het kan sowieso
Thanks! Ons knijpfruit is 120, maar dan ga ik voor de zekerheid nog even op zoek naar kleinere pakjes!
Van ellaâa heb je ook kleine zakjes toch
Misschien een ongevraagde opmerking
Mijn kind inhaleerde die zakjes zo wat, dus probeer het af en toe aan te bieden want stijgen en landen duurt veeel langer dan je met zoân zakje kan doen haha. Ik deed meestal een grote fles zwaaaaar aangelengde appelsap of siroop ofzo en dan opletten dat je op tijd luier verschoont
Ja never forget dat we in een restaurant zaten en mn kind door familie 2 flesjes appelsap kreeg (maakt verder niet uit) maar hij HELEMAAL onder de kak zat.
Is dus blijkbaar laxerend hahaha
Ik werd op de vingers getikt (zijn echt net vandaag terug) omdat ik een knijpfruitje van 120gr mee had. Max 100 gr mag inderdaad wel!
Had verder geen enkele vloeistof in zakjes gedaan overigens van de baby. Volgens mij kijken ze daar niet echt naar (had ook flesje bach bloesem mee en flesjes gevuld met water).
Ow ja thanks voor de tip! Dit wordt onze eerste vlucht met kind dus kan alle tips gebruiken
Een speen en knabbels hielpen ook goed bij ons! Wij waren te laat met warm water vragen. Onze dochter heeft vaak oorproblemen en daarom vond ik het spannend, maar dit ging zonder problemen.
De tip van cadeautjes meenemen is wel echt goud. Onze dreumes wou niet meer stilzitten bij het landen. En met een cadeautje konden we haar net 20 minuten stil houden. Dus bewaar de cadeauâs echt tot je ze Ă©cht nodig hebt.
Ik ben er een keer geweest. De omgeving is vooral qua natuur prachtig. de stadjes en dorpjes vind ik niet zo boeiend in die hoek, dan moet je toch eerder richting Trier, Saarburg enz. Dat is ook best prima te rijden trouwens. Tips verder: fietsen huren om door de bossen en rond het meer te fietsen, de rodelbaan een kwartiertje verderop (al weet ik niet of die nog open is), uitkijkpunt op de moezel (wel een eindje weg).
Oehhh, dat klinkt allemaal goed. Dankjewel voor de tips!
Ik weet even niet in welk topic dit het beste kan, want er is geen co-ouderschap topic, maar zijn er hier mensen met co-ouderschap en jonge kinderen: hoe doen jullie de zomervakantie verdelen?
Ik weet dat veel mensen 3 weken bij papa en 3 weken bij mama doen, maar mân zoontje is in de zomer nog geen 5 en hij is het ook echt niet gewend om de andere ouder zolang te missen. Dus heeft er iemand een andere, goede verdeling?
Nog geen vakantieplannen ook, ik wil wel weg, maar schrok me rot van de prijzen dus moet nog even kijken ![]()
Wij hebben het zo verdeeld:
Week 1: moeder
Week 2 en 3: vader
Week 4 en 5: moeder
Week 6: vader