Was het een leuke omgeving voor natuur/stad bekijken/strand? Een uurtje rijden is inderdaad prima, maar als een ander deel op 3 uur rijden nou veeeeeel leuker is voor een vakantie deel ik het liever op.
Ja het was daar vooral natuur en we zijn veel op het park geweest haha. Het is niet echt een stadse omgeving ofzo.
Wij zaten op Horsens City camping, een uurtje van Legoland en hebben ons daar prima vermaakt. Het ligt aan een strandje en de plaats Horsens is ook wel leuk. We zijn vanuit daar ook een dagje naar Arhus geweest en naar een oude viking nederzetting. Twee weken is misschien wel wat lang qua wat er te doen en zien is, wij zijn een week geweest en daarna nog een paar dagen naar Kopenhagen. Ik vond Denemarken wel heel leuk en kindvriendelijk!
Hoe heet het park waar jullie zaten?
Wij zijn in 9 dagen al een soort rondtrip gaan doen in het zuidelijke deel van Denemarken: Romo - Ribe - Billund - Odense (Funen) - Dannemare (Lolland) en met de boot terug naar DL.
Romo is al 1 en al strand waar je ook met de auto op mag rijden, Ribe is een heel leuk stadje , Odense vond ik ook echt leuk (Hans Cristian Andersen museum/Ville Vau) en op Lolland hadden we een airbnb aan het strand, echt heerlijk!
Heeft iemand ervaring met de Zandstuve? Zij bieden dreumes/peuterweken aan met activiteiten dus echt gericht op die leeftijd. Maar vraag me af of dat een meerwaarde heeft
Kennis van me was daar afgelopen zomer met dr kindje van 4 & 1,5 jaar en die hebben het geweldig gehad. Die 4jarige was zo enthousiast over alle animatie.
Iemand tips voor een vakantiepark/camping op max 6 uur rijafstand waar je wel genoeg privacy hebt, maar waar ook veel kinderen zijn? Als er een beetje een fatsoenlijk restaurant bij zit zou het helemaal mooi zijn.
We zitten nu zelf te denken aan een huisje op een huttopia camping. Is dat wat?
Wij zijn naar huttopia meursault geweest en dat was een fijne camping waar je bij je huisje veel privacy hebt. En prima restaurantje met pizza en andere dingen. Zijn alleen wel buiten het hoogseizoen geweest dus ik weet niet hoe drul het er in de zomer is. Is wel iets verder dan 6u. Er zijn ook huttopia’s die dichterbij zijn.
Ja wij zijn bij meerdere Huttopia’s geweest en dat voldoet denk ik wel aan wat je zoekt.
Je moet geen 12 glijbanen supersonisch waterparadijs verwachten, maar er was altijd een prima zwembad.
Niet alle Huttopia hebben een restaurant met een kaart, sommige doen alleen aan pizza en borrelplanken enzo.
Heb je er 1 op het oog? Wij gaan al een paar jaar naar deze campings en hebben er al best wat gehad. Heerlijk vind ik het, lekker groen, geen plastic, alles is van natuurijk materiaal, en de sfeer is altijd goed.
Wij willen eind april een hotelvakantie doen met familie naar het zuiden van Spanje of een Canarische eiland, liefst een resort met genoeg faciliteiten voor de kinderen en all in optie en verwarmde zwembaden. Met welke hebben jullie goede ervaringen?
@Keroppi @Nivealover goed om te horen dat jullie allemaal huttopia aanraden. We zaten zelf aan fôret de vosges te denken.
Daar zijn wij toevallig afgelopen jaar geweest.
Wel maar 5 dagen, maar we willen zeker een keer terug!
Heel mooi daar, mooi idyllisch meertje erbij.
Laat maar weten als je iets specifieks wilt weten.
Wij zijn hier ook geweest. Echt prachtig. Maar ik vond de huisjes wel behelpen eerlijk gezegd. Niet echt lekkere bedden en buiten kei harde bistro stoeltjes. Maakt voor mij een avondje relaxen toch wel minder. Hebben alle huttopia huisjes volgens mij.
Klopt, vond ik ook, je kon 's avonds niet echt lekker zitten.
wij zijn hier ook geweest vorig jaar (eind april), in een ingerichte tent. prachtig daar, maar we hebben wel de hele week regen gehad. en het was koud! (terwijl het in NL heel mooi weer was haha
). weet niet wanneer je precies wil gaan, maar houd dus rekening met regen en koudere temperaturen in de lente. gelukkig was er wel een houtkachel in de tent, dus die hebben we flink gebruikt.
ondanks de regen toch een hele leuke week gehad. idd heel leuk meertje en je loopt zo de bossen in daar. het restaurant was top, elke dag verse broodjes, prima pizza, er zijn spelletjes en een tafelvoetbaltafel, en er wordt van alles georganiseerd voor kinderen (die van ons was toen nog te jong om daaraan mee te doen, maar het zag er leuk uit iig)
oja en het zwembad is overdekt maar niet verwarmd. we zijn daar wel een keer gaan zwemmen, maar toen bevroren we bijna haha. de ramen stonden ook open, dus het was praktisch een buitenbad.
Dit was precies mijn bezwaar tegen alles wat ik bij Huttopia zag, die rode klapstoeltjes
verder lijkt het me heel leuk, dus we gaan het vast eens doen maar met kleine baby is zelf wat meer comfort hebben me wel wat waard…
Die vlinderstoelen zijn wél weer heel chill, die heb ik zelfs voor thuis gekocht haha.
Nice! Zijn dat dan van die kampeervlinder stoelen? Ik dacht ook al misschien zelf zoiets te kopen, dan kan je dat met kamperen of huisje oid alsnog gewoon meenemen inderdaad