Heeft hier iemand tips voor een huisje/agriturismo in Italie in April? Kinderen zijn 3 en 6 dan. Regio noordwest, max zuidelijk toscane qua afstand.
Liever niet te afgelegen. Hoeft geen grote stad persee in de buurt te zijn maar dat je niet eerst 20minuten aan het rijden bent door de bergen voor je op de doorgaande weg bent.
Ja onlangs nog geweest. Ik vond het een mooi park, leuk en schoon huisje en leuk zwembad voor kleinere kinderen. Bij ons was het erg slecht weer dus ik heb verder weinig gedaan op het park maar er waren ook veel leuke speeltuintjes etc
Wie is wel eens in Legoland (Denemarken) geweest en weet of de omgeving leuk genoeg is voor een vakantie van +/- 2 weken met kinderen? Of beter om Legoland/Lego House los te bezoeken en daarvoor/daarna een ander deel van Denemarken op te zoeken?
Wij zaten 1u rijden van Legoland, en dat was prima te doen. Als je een dagje naar de Efteling gaat rijdt je daar ook wel een uurtje voor vanuit meeste delen van NL.
We hebben toen op dag 2 ofzo Legoland gedaan en dag 7 of 8 legohouse.
We zaten wat meer aan de kust (bij Skjern in de buurt geloof ik). Daar ook naar WOW park geweest en zaten op een chill park met zwembad enz
Was het een leuke omgeving voor natuur/stad bekijken/strand? Een uurtje rijden is inderdaad prima, maar als een ander deel op 3 uur rijden nou veeeeeel leuker is voor een vakantie deel ik het liever op.
Ja het was daar vooral natuur en we zijn veel op het park geweest haha. Het is niet echt een stadse omgeving ofzo.
Wij zaten op Horsens City camping, een uurtje van Legoland en hebben ons daar prima vermaakt. Het ligt aan een strandje en de plaats Horsens is ook wel leuk. We zijn vanuit daar ook een dagje naar Arhus geweest en naar een oude viking nederzetting. Twee weken is misschien wel wat lang qua wat er te doen en zien is, wij zijn een week geweest en daarna nog een paar dagen naar Kopenhagen. Ik vond Denemarken wel heel leuk en kindvriendelijk!
Hoe heet het park waar jullie zaten?
Wij zijn in 9 dagen al een soort rondtrip gaan doen in het zuidelijke deel van Denemarken: Romo - Ribe - Billund - Odense (Funen) - Dannemare (Lolland) en met de boot terug naar DL.
Romo is al 1 en al strand waar je ook met de auto op mag rijden, Ribe is een heel leuk stadje , Odense vond ik ook echt leuk (Hans Cristian Andersen museum/Ville Vau) en op Lolland hadden we een airbnb aan het strand, echt heerlijk!