Vakantie met kids

Iemand die een leuke overnachting weet als tussenstop naar de Dordogne? Met 2 kids, van 2 en 4

1 like

Le Moulin Bleu (B&B) in Dourdan zijn wij een keer gestopt voor een nachtje, net onder Parijs. Hele mooie plek en lieve mensen. Kwam helemaal tot rust daar ondanks de hectiek van zo’n reis. Je zou ook eens kunnen kijken of hier iets tussen zit:
tussenstopadressen in frankrijk als je op doorreis bent | Tip van Jet

2 likes

Dankjewel!! En ook voor de blog tip, die had ik nog niet gevonden

1 like

La Bohème in Senlis

2 likes

Wie heeft er nog tips voor kindvriendelijke accommodaties in Normandie? Het liefst dicht bij de zee (of op rij afstand 30 min). We houden van kleinschalig, rustig en een mooi uitzicht vanaf de plek vinden we belangrijk, beetje ruim gevoel rondom zeg maar (niet zo hutje mutje).

2 likes

Huttopia?

3 likes

Jaa die staat sowieso op de lijst. Alleen geen airco dacht ik dus dat houdt ons tegen

1 like

Camping Le Brevedent!

4 likes

La Capricieuse in Luc sur mer, alleen daar heb je misschien wel wat meer hutje mutje gevoel want de accommodaties staan wel in een rij. Maar dan zit je wel in een super leuke badplaats aan het strand, fietsroutes overal heen. Ik vond het echt top daar!

1 like

Klinkt goed! We zaten afgelopen vakantie op een yelloh village camping en dat was idd prima. Maar de volgende keer willen we toch liever wat minder hutje mutje en dan maar wat verder van leuke activiteiten.

@itakepictures dit ziet er geweldig uit, thanks!

3 likes

Wat is in jullie ervaring met 2 kinderen en een lange vlucht (13 uur) chiller? Een van de twee gaat sowieso op schoot want is dan 10 maanden en ik denk dat we economy comfort gaan boeken.

• Allemaal bij elkaar
  • Op 2 rijen (1 ouder per kind)

0 stemmers

4 likes

Zou allemaal bij elkaar doen dan kan je makkelijk afwisselen met baby op schoot. En bij bagage afgifte vragen of er nog lege stoelen zijn op de vlucht. Dit was bij ons toen het geval waardoor we een eigen stoel kregen toegewezen voor de baby, was top.

2 likes

En als ze bij de bagage afgifte zeggen dat het niet kan in het vliegtuig aan de cabin attendants nog eens vragen. Toen wij vlogen was er nog 1 lege stoel in de rij met extra beenruimte. Degene die in onze rij zat is toen gevraagd of ze die stoel wilde hebben waardoor wij haar stoel konden gebruiken. Superfijn! Bij de bagage afgifte gaven ze toen aan dat het geen optie was, maar in het vliegtuig zelf bleek er dus toch nog wat mogelijk.

5 likes

Business :joy:

5 likes

Ik merk dat we met een luchtpomp de opblaasattributen niet goed/hard opgeblazen krijgen, denk aan een unicorn, luchtbed en een krokodil. Sommige campings hebben zo’n grote luchtcompressor staan om te gebruiken, dat heeft onze camping helaas niet.

Via google kwam ik deze kleine luchtcompressor tegen en ik ben benieuwd of hier iemand ervaring mee heeft:

4 likes

Ideaal ding! Gaat altijd mee op vakantie. Ook handig voor fietsbanden en voetballen.

2 likes

Is er iemand al eens bij Kampeerdorp de Zandstuve geweest? Ziet er zo leuk uit

1 like

Wij zijn er in de meivakantie geweest. Leuke camping! Nette toiletgebouwen, veel te doen, fijne veldjes met allemaal een speelgelegenheid. Onze 4 jarige kon al wat losser worden gelaten en die was telkens op andere veldjes aan het spelen die aan ons grensden.

1 like

Klinkt goed! Mijn dochter zal tegen de tijd dat we willen (volgend jaar) gaan ook bijna 4 zijn en mijn zoon 1 jaar. Het ziet er ook echt leuk uit op de foto’s

2 likes

Top dan gaan we ‘m bestellen, dankjewel!

1 like