Ik was met Hemelvaart naar Morgenrood (Oisterwijk) met m’n kind en de rest van de familie. Het was ideaal, de kinderen (3, 3 & 5) speelden de hele dag in de speeltuin en wij zaten bij de campingplek of op het terrasje (geen horeca terras) en als er wat was kwamen ze naar ons toe. We hadden loopfietsen mee en daar sjeesden ze op rond. Ik denk dat ze vanaf 3 wel zelf naar die speeltuin kunnen en er zijn best wat plekken waarbij je het gewoon hoort als het jouw kind is die huilt. Alleen de natuurplekkken zijn dan weer net te ver van de speeltuin. Verder midden op de kampina, je loopt vanaf de camping zo de natuur in. En in dezelfde straat zijn 3 horeca gelegenheden met grote speeltuin. Ook is er een pannenkoekenrestaurant (de ontdekking volgens mij) met grote buitenspeeltuin en kleine binnenspeelplek.
Dit weekend was ik naar camping 't Kopske (naast Oosterhout) . Wij hadden helaas geen plek op het kinderveld maar dat veld was zo groot opgezet dat je daar prima kon zitten. Hebben wij dus de hele dag gedaan. Er hadden ook mensen een zwembadje mee dus daar heeft m’n dochter in gespeeld en ze heeft dr eerste campingvriendin gemaakt, het was zo zoet 🥹. Ik vond het een prima camping voor een weekend, ook niet heel duur.
Ernaast zit een pannenkoekenhuis maar die speeltuin zit op een verlaagd plateau, dus je kan niet vanaf het terras naar je kind kijken, moet je steeds trapje af. Ik vond dat met 3 jaar nog net te spannend.
Verder echt aardige gasten, prima sfeer, koelkast, vriezer en binnenruimte voor publiek gebruik, schoon sanitair. Ik zou er niet een hele week heen gaan maar wel nog een x voor een weekend.