Vegetarisch eten

Als je daar niet van houdt, of als je uberhaupt niet houdt van dingen die echt op vlees lijken, dan moet je deze niet hebben nee.

Ik zag in de stories van ikbenirisniet dat ze nu ook vegetarische stoofpotjes van Unox Hebben in de supermarkt. Geen idee of het lekker is maar wilde het even melden. :stuck_out_tongue:

Omg dit lijkt me echt zo chill! Beetje jammer alleen dat het aan het begin van de lente wordt uitgebracht.

Oh dat klinkt goed, in welke supermarkt? Ik vind het nu nog steeds stoofpotjesweer hoor :stuck_out_tongue:

Dat weet ik niet :’)

Edit: Jumbooo i guess

1 like

Ik wil de dadel stoofpot wel proberen hoor :drooling_face: Heb alleen nog zo veel eten in m’n koelkast

coop loopt ook altijd tot en met de zondag

Jumbo loopt nog tm dinsdag!

3 likes

Hebben jullie wel eens vervangers ingevroren ookal staat op de verpakking dat het er niet geschikt voor is? Mocht de restjes van het gourmetten hebben van mijn schoonvader maar helemaal vergeten. Hij zei dat hij het wel in ging vriezen, ik weet alleen zeker dat op 1 vd verpakkingen sws staat dat het er niet geschikt voor is (balletjes van garden gourmet)

1 like

Ik heb nog nooit op de verpakking gekeken of je ht kunt invriezen eigenlijk, ik vries alles in. En er is nog nooit iets uit gekomen wat daarna niet meer lekker was.

Ik vries het ook heel vaak in😅 nog nooit fout gegaan

Ik heb die balletjes wel een ingevroren. Ging gewoon helemaal goed.

Ik ga zo mijn eerste Beyond burger eten!!!

4 likes

Dit was echt net vlees. Ik denk dat je hier 99% van de vleeseters mee kunt foppen. Had het gevoel dat ik na 10 jaar weer eens vlees at, en mijn vleesetende vriend was er stil van. Als je dit proeft snap je echt niet meer waarom mensen dierenlijkjes nodig denken te hebben. Hoop dat dit veeeeeeeel breder verkrijgbaar wordt!

7 likes

Waar koop je dat?

Ik heb het gegeten bij (de verder vreselijke tent) Thrill Grill in Amsterdam. Deer Mama serveert hem ook maar daar ben ik nooit geweest. Het is nog niet in winkels te koop volgens mij maar ik hoop echt dat dat snel komt.

3 likes

Voor de Belgjes: de vervangers van Garden Gourmet zijn deze week 1+1 bij Delhaize

Edit: ik kom hier even op terug, het zijn blijkbaar enkel de “groentebereidingen” die 1+1 zijn. De kassamevrouw wist het me gelukkig te vertellen voordat ik veel insloeg

3 likes

De mora kipcorn en kroketten zijn echt awesome!
Was echt even in twijfel of ik niet perongeluk vlees gekocht had voor m’n vriend die vegetariër is

iemand had in dit topic gezegd dat de braadworst van de vegetarische slager op een frikandel lijkt qua smaak en ben het daar 100% mee eens!! echt een aanrader voor op een broodje of met friet

3 likes

@Mimir @grace de Makro verkoopt ze! (Bijna iedereen kent wel iemand met een Makro pas of heeft er zelf één toch? En anders mag je wel een keer met mij mee hoor)