Vegetarisch eten

Oeehh eindelijk een nieuw product! Deze zit ook echt in zo’n blikje waaruit ik ze vroeger at dus ik ben heel benieuwd!

1 like

Ik wilde deze kopen maar de Appie waar ik was had hem niet. Maar ik ben zooo benieuwd. At dit heel vaak als kind.

1 like

Als beleg bedoel je toch? Want die heb ik gisteren gekocht en ik ben zo benieuwd!! Ik wil er morgen een tosti mee maken en in deze risotto gebruiken, door 't eerst te bakken zodat het een beetje krokant wordt hopelijk

Deze vond ik namelijk zo lekker met vlees dus hoop dat 't een goeie vega versie wordt

2 likes

Ja precies, maar denk dat je m makkelijk ook voor je gerecht kan gebruiken!! Laat maar weten hoe die smaakt

Ooh die wil ik!

1 like

Ik heb hem gekocht! At dit inderdaad heel vroeger ook altijd dus ben benieuwd. @Briseis ik moet zeggen dat ze wel op een rare plek lagen, niet bij het andere beleg maar bij de unox rookworsten en gehaktballetjes enzo.

Je hebt ook van die andere zakken met vegamaaltijden, iemand die al geprobeerd?
Ik bid nu voor knakworsten :scream:

6 likes

Ja gewoon ordinaire knakworsten uit blik zijn echt een must

5 likes

De vleesvariant ligt daar ook toch? Tenminste, in mijn supermarkt wel, geen idee hoe de AH dat ingedeeld heeft.
Knakworsten zijn in Duitsland te koop! Ik heb ze nog niet geproefd, maar de laatste keer dat ik er was stonden ze er wel, in een potje. Stiekem wel een beetje spijt dat ik ze niet heb meegenomen.

3 likes

Weet ik zo niet helaas, volgens mij iets met een molen. Maar als ik weer in Duitsland ben wil ik ze meenemen, dus dan laat ik het sowieso weten!

1 like

Ja daar had ik wel gekeken, maar ze hadden alleen de vleesvariant. En jaaaa knakworsten. <3

Ik verwacht wel een recensie trouwens!

1 like

Ooohh als Unox goede knakworstjes maakt ben ik ze echt eeuwig dankbaar😱 Benieuwd naar hoe deze smaakt!

2 likes

@NInja @Briseis @Jenn
Heb het vanochtend op een knackebrodje gegeten. Ik vond het lekker. Het is niet hetzelfde want het smaakt niet helemaal zo en het is ook een stuk lichter van kleur. Maar het smeert wel beter uit dan die van Kips. En de smaak is wel goed. Ik zou het opnieuw kopen in ieder geval! Deze variant is ook vegan dus dat vind ik zelf ook wel een fijn idee, ookal is de producent natuurlijk nog steeds Unox.

2 likes

Vandaag een vega burger gehaald bij mcdo, bleek die thuis helemaal niet vega. Huilon. Kutmcdo.

Oh dat is wel slecht!

@Frambozentaartje, ze denken zeker dat we achterlijk zijn met hun misleiding. Alsof er niet duidelijk op de verpakking staat aangegeven dat het om een vegaburger gaat. Als je dan nog per ongeluk een vegaburger ipv een vleesburger pakt dan ben je gewoon oerstom imo.
Een vrij zinloze stuiptrekking van de vleesindustrie lijkt me. Maar vestig vooral de aandacht op vegetarische vleesvervangers, dat heeft de vorige keer ook erg goed uitgepakt voor Team Vega.

3 likes

Dit is dus eigenlijk waarom ik de vega burger van de Mac nog niet heb geprobeerd, ik ben echt heel bang dat ze er niets om geven en er alsnog vlees wordt gegeven. Ik heb dat al te vaak meegemaakt en vindt het zo stom en zonde, ik wil ook gewoon bij de Mac kunnen eten

Bij ‘onze’ mc zijn ze er heel streng op, ze hebben ook echt laten zien dat hij op een andere plek gebakken wordt dan de vleesvarianten. De kleinere restaurants verkopen zelfs geen veggie ivm ruimtegebrek. Misschien ben ik naïef hoor, maar ik vind het echt slecht dat zo’n vergissing gemaakt wordt.

1 like

Waar is “jouw” mac? Volgens mij woon jij bij m’n ouders in de stad dus dan kan ik het wel eens proberen

1 like

Ik ben echt heel benieuwd hoe ze dit zogenaamde ‘probleem’ dan willen gaan oplossen, want volgens mij kan je altijd wel een naam bedenken die zo creatief is dat je regels omzeilt. Quorn heeft bijvoorbeeld ‘chicken free slices’.

Het ging hier trouwens ook over in het vegan topic, @Evi-lena heeft het een en ander erover opgezocht en uitgelegd, superinteressant!

3 likes

Beuningen

Inderdaad wel in de buurt! Voel me heel creepy dat ik dit weet, heb jij toevallig een blog en daar wel eens over too good to go geschreven?