Vegetarisch eten

Ik heb voor het eerst iets geflagged :nerd_face:

1 like

Heeft iemand de vega kipnuggets van de mac al geprobeerd? Ben echt zo benieuwd!

Ik weet niet of je al Valess nuggets op hebt? Want ze zijn van Valess.

Nee die heb ik nog niet gegeten, wel de kipburger. Misschien is het gewoon hetzelfde, maar dan in het klein haha

Ik denk het wel! Ben wel heel blij dat ze dit nu toevoegen, al is het tijdelijk. Stiekem hoop ik dat ze ooit een andere samenwerking aangaan, dan is het ook vegan plus Valess was in mijn beleving niet de lekkerste kipvervanger.

Ja ik ben ook echt blij! Valt toch weinig te bestellen anders bij de mac. Vegan zou ook wel echt mooi zijn natuurlijk. Als de nuggets lekker zijn dan hoop ik echt dat ze blijven

Edit: een vega mckroket zou geweldig zijn! :heart_eyes:

3 likes

Omg ja vega(n) mckroket!! Zou bijna een petitie starten

7 likes

Ja vega mckroket is nog echt een droom van me. Maar ik wil het lot niet tarten want mijn vorige droom waren vega knaks en ik ben daar nog steeds zo gelukkig mee :heart_eyes:

2 likes

Jaaa zou echt lekker zijn.
Twijfelde net om de nuggets te nemen maar ben toch voor de veggie Mexican salsa gegaan.

Ze hadden verschillende nieuwe vega dingen bij de coop! De erwtensoep proef ik morgen als lunch, die andere dingen misschien zo nog wel.

1 like

Omg vega erwtensoep EINDELIJK. Ik hoop dat die ook bij andere supermarkten komt

1 like

Jaa, daar zat ik ook echt op te wachten! Ik laat morgen weten of hij lekker is

1 like

Hoe is die? Lijkt me ook echt vet lekker!

Vega knaks!!! Waar wat?

Maar zijn die hetzelfde als de “gewone” nuggets van Valess en van de Macdonalds?

Ik ben vooral benieuwd of ze gepaneerd zijn, zo’n beetje korrelig zoals een schnitzel zeg maar, of dat ze meer een glad laagje hebben. Het is al lang geleden dat ik ze op heb, maar de gewone kipnuggets van Macdonals hadden toch niet zo’n korrelig laagje maar meer een glad laagje? (of nou ja niet echt glad maar ik weet niet hoe ik het moet beschrijven. Niet korrelig in ieder geval :joy: )

Van unox!

2 likes

Ik heb ze gisteren op en ze hebben een veel korreliger laagje dan de originele nuggets! Waren ook iets donkerder van kleur. Ik vond ze lekker, maar niet iets waarvoor ik speciaal voor naar de mcdonalds zou gaan. Wel echt mega goed dat ze hem hebben geïntroduceerd!

1 like

De erwtensoep was lekker! Haalt het natuurlijk niet bij zelfgemaakte, maar voor een kant en klaar soep zeker niet slecht. Mag van mij iets zouter, maar dat is makkelijk op te lossen met een beetje maggi of zout, en eigenlijk is dat ook wel positief denk ik, vaak zijn die kant en klaar dingen toch juist veel te zout.

Edit: hij was wel heel machtig. Ik had aan één flinke kom genoeg.

2 likes

Wat is hier verder vega aan? Zonder worst of spek is erwtensoep toch vega? Zijn gewoon spliterwten

Het ‘Erwtensoep zonder balletjes’ noemen verkoopt minder goed denk ik haha