Ik vind gewoon al het ‘boterhamvlees’ niet te nassen. Wat ik ook probeer, vind het echt niet lekker. Denk dat de vegetarische paté van DVS en boterhamworst van Garden Gourmet wel de minste vond.
De pompoen zoete aardappelburger van Vivera vinden wel meer niet lekker hier volgens mij. Net rubber.
De eerste keer dat ik hem at vond ik de champignon-paprikaburger van Vivera écht niet lekker. Maar ik denk dat er iets aan het recept veranderd is ofzo, want de tweede keer vond ik hem wel lekker.
De tempeh met ketjapsmaak van de AH vond ik ook vies, maar daar heb ik meer mensen over gehoord, zelfs mensen die eigenlijk gek zijn op tempeh.
Oh, en de pate van vivera vond ik ook niet te doen.
Die heb ik uberhaupt nooit meegenomen, omdat ik al niet van pompoen houd
Als tegenhanger maar even een lekkere vleesvervanger. Ik heb vanavond voor het eerst de gekruide balletjes van de Jumbo/Veggie Chef op en ik vond ze heel lekker!
Alle producten van Quorn vind ik echt niet lekker.
Toen ik net vegetariër was at ik het heel veel, vooral die Dés stukjes, maar krijg het nu niet meer naar binnen op een of andere manier.
Vandaag de rookworst van de vegetarische slager gehad, vond de smaak prima maar de structuur heel hard in vergelijking met die van Valess. En wat is met dat velletje eromheen, kan je dat ook eten (vast wel hahaha maar vond het raar)? Heb het er maar af gehaald. Vind die van Valess dan toch net iets lekkerder, jammer dat die niet vegan is. Nu die van Unox nog eens proberen :).
Je moet m op een bepaalde manier bereiden, zodat dat velletje strak zit.
Ook heel lekker om ongebakken op brood te doen met een beetje mayonaise
Gisteren de bitterballen van beckers gegeten, smaak is goed, structuur iets minder. Waren goed krokant (airfryer) maar vanbinnen vond ik ze iets te veel een pureestructuur hebben.
Beste ‘kroketvervanger’ blijft nog wel het vitaaltje van febo
Toevalig heb ik die vanavond ook gegeten, heb ze door de pastasaus gedaan met spaghetti.
Omg ja dat is zo’n goed idee! Ik mis soms echt een broodje gehaktbal en ik had nog geen goede vervanger gevonden maar dit is mn natuurlijk gewoon! Ik ga dit echt eten volgende week
Weet iemand een goede vegetarische harde kaas zoals parmezaan of pecorino? Ja, officieel moet dat iet-vegetarisch stremsel in vanwege de naam maar ik weet dat ze in de uk wel vega versies hebben zonder “naam” (en dat heet het iets zoals italiaanse kaas ofzo)
Ik had trouwens eergisteren voor het eerst de biefstuk van vivera en die vond ik heel vies. Structuur was prima, maar er zat zo’n gekke, bijna chemische, smaak aan. Ik gooi niet snel eten weg maar dit heb ik na 3 happen weg gedaan.
Ik doe meestal 1 en dan bewaar ik de andere voor de dag erna! Als je 2 eet zit je (denk ik) best wel snel vol
Hahah ‘lekker mild’ voor de tata’s
ik las ‘lekker wild’ gekruid. Was al nieuwsgierig naar wat ze daar mee bedoelden. Nog niet geproefd dus!
Ik heb van de week de filet americain van garden gourmet geprobeerd en ik vond het naar klei of kleuterschool-verf smaken en ruiken. Ben er de hele dag misselijk van geweest en als ik eraan denk weer. Nu ben ik een beetje huiverig want ik heb ook nog 2 varianten paté van garden gourmet in de koelkast liggen om te proberen. Zijn deze lekkerder of kan ik die ook beter meteen weggooien?
Ik hou sowieso niet van filet,ook niet toen ik nog vlees at. Maar ik ben gek op de pate met tuinkruiden van GG.
Die patés zijn heel goed te doen inderdaad!
Ik eet niet volledig vega, maar wil hier wel graag naartoe. Merk alleen wel dat ik het lastig vind om sommige producten te vervangen, zoals ‘makkelijke’ eiwitten na het sporten. Nu neem ik vaak rijstwafels met wat kipfilet, maar zat al te zoeken naar een vervanger daarvoor. Wist niet dat dit bestond Ga dit vandaag direct halen!