Vegetarisch eten

Heeft iemand wel eens de vegetarische salami van de Lidl geprobeerd? Zou echt zo chill zijn als dat op het echte lijkt!

@Banananana ik wel eens, was echt een salamilover maar dit wat niks aan!

:frown:

Omg die uit Duitsland is zoo lekker. Ik hoop echt dat het dezelfde receptuur is. Ik juich!!

Ik baal nu zo dat er gewoon geen lidl zit in t centrum hier anders was ik meteen gaan kijken

1 like

Ik ging gister eten bij een best wel chic restaurant met zegels van de ah actie.
Op de site stond dat je dan een keuzemenu kreeg, 3 keuzes per gang, vlees vis en vega.

Daar aangekomen komt er iemand vragen of we voor het hoofdgerecht het vlees, de vis of het vega gerecht willen. Geen menukaart en het waren andere gerechten dan ik online had gezien, maar vooruit.
Ik bestel de vis, want die eet ik wel buiten de deur.

Net toen ik me begon af te vragen hoe het dan zat met het hoofdgerecht komt de serveerster doodleuk aan met 2 borden carpaccio :thinking:

Dus die heb ik teruggestuurd en gezegd sorry ik eet geen vlees, had ik moeten aangeven…
Achteraf dacht ik ehhh nee? Jullie hadden moeten aangeven wat je me voor gaat schotelen!

Kreeg heel netjes een vervangend gerecht maar ik vond het zo onnadenkend!

Ja stom is dat!

Ik zie bij social deal ook heel vaak voorbij komen dat je voor diners kan kiezen tussen vlees, vis en vega. Als je vervolgens verder kijkt naar de keuzes dan staat er niks vega tussen…

1 like

@Banananana en @jenn en wie ik mis ik vond die eigk heel lekker, vooral op tosti. Kocht altijd die met knoflook!

Ik ga hiervoor speciaal naar de Lidl rijden! (die zit niet echt in de buurt…)

Ik ga hem nog een kans geven, ik mis tosti salami zo

Heeft iemand een tip voor een leuk restaurant in Maastricht waar ze lekkere vega opties hebben? Hoeft niet helemaal een vega restaurant te zijn. Ze hebben natuurlijk overal wel iets van een vega optie, maar ben wel benieuwd of iemand een tip heeft!

Ik heb net die vegetarische salami van de lidl geprobeerd. Vond hem niet zo bijzonder helaas

Wat vond je er niet zo chill aan? Smaakt het super nep? Of de structuur? Sorry ben super nieuwsgierig :grin:

Het smaakte totaal niet naar salami vond ik. Toen ik nog vlees at was salami favoriet dus misschien daarom een beetje teleurgesteld. Er zat een lichte knoflooksmaak aan die ook aan hun echte salami knoflook zit. De structuur was wel prima. Maak het pakje nog wel leeg maar ga het niet nog een keer kopen

Sowieso iets met halloumi, of gevulde gepofte aardappel. MaĆÆs en dan zelf een lekkere boter erbij maken (mss met limoen chili en feta ofzo).

1 like

Gegrillde ananas?

@Bunnyslippers ik ben heel benieuwd naar de burgers uit dit artikel https://hurrythefoodup.com/vegetarian-bbq-ideas/

Dus maak die en geef een review:innocent:

Ik heb gisteren bij Febo de vegetarische grillburger geprobeerd. Vond het erg geslaagd, de burger leek qua structuur erg goed (geen groenteburger) en het smaakte gewoon echt naar een normale burger. Mijn vriend proefde ook geen verschil met een normale. Goed voor de fastfood cravings!

9 likes

ik ga deze stiekem kopen voor mijn vriendje en dan zeggen IK HEB HAMBURGER VAN DE FEBO en dan kijken wat ie zegt. hij wilt noooooit vega eten en sowieso t liefst een lap vlees bij z’n eten elke dag :roll_eyes:

5 likes

Haha doen! Ben benieuwd of hij het proeft. Ben benieuwd!