Vegetarisch eten

Nee :frowning: althans nog nooit ergens gezien… volgens mij alleen in Belgie?

Nee ook wel in de UK en Australiƫ sowieso maar daar heb je idd niet zoveel aan als ze hem in NL niet hebben. Raar eigenlijk, volgens mij zou dat echt wel verkopen?

Edit: Als ik google vind ik hem wel op de AH site, maar ik weet niet of je via daar kunt zien in welke winkels ze hem zouden hebben? https://www.ah-boodschappen.nl/product/43990/quorn%20vegetarische%20lasagne

1 like

Die is er van vivera!

2 likes

Oh wow! Dankjewel Misschien dat ik eens om 1 van de twee om ga vragen bij mijn jumbo?

Die ā€˜moeten’ dat dan toch bestellen voor je oid. Ze hebben wel de vega sate van quorn

Ze verkopen hem sowieso bij de plus!

En @Karl_Lagerfeld je kan bij de appie het product in je winkelmandje doen en hem dan sorteren op looproute. Als het product wordt gesorteerd is hij op voorraad in de winkel en als hij niet wordt gesorteerd is hij er niet.
Wel even checken of je de goede winkel hebt ingesteld, maar dat staat bovenaan bij je mandje.

Even een voorbeeld haha, de vega kroketten zijn dus op voorraad bij mijn winkel

Bij mijn Appie worden heel vaak de vega-dingen ā€˜niet gesorteerd’, maar er is een groot vega-schap en ze hebben het eigenlijk altijd. Er staat ook altijd dat mijn AH geen ui heeft bijvoorbeeld haha. Dus is helaas niet altijd van tevoren duidelijk.

Oh stom! Bij mijne werkt het altijd perfect

1 like

Bij mij sorteert de app niet meer, alles lijkt beschikbaar terwijl de onze sommige dingen echt niet heeft

Iemand enig idee of er van welk merk dan ook van die lange snoepstaafjes met witte binnenkant zijn die GEEN gelatine bevatten? Sinds ik me die weer herinner van vroeger heb ik echt nostalgische verlangens naar die dingen :heart_eyes:

Vivera heeft vega lasagne met ā€˜gehakt’, onder andere bij Coop!

Edit: oh, spuit 11 zie ik.

1 like

Deze? image

Ik ben eigenlijk helemaal geen zoetekauw, maar hier ben ik wel gek op!

1 like

Ja, mijn stad! Ik denk dat ik elke dag langs ga, al is t maar om ze een ā€˜hart onder de riem te steken’ na alle ā€œboycotten!1!!1!!ā€ reacties op fb, het is niet eens blijvend (gezien de ā€œdie kunnen de deuren wel sluitenā€ reacties)

Nieuw geloof ikšŸ™ˆ

2 likes

Heeft iemand het nieuwe vega gehakt van de Lidl al geprobeerd? Is het wat? Volgens mij hadden ze ook nieuwe burgers van datzelfde merk.

Mij leken ze heel erg vet dus heb ze laten liggenšŸ˜…

Vanaf morgen alle Vivera 1,- bij Dirk! :slight_smile:

Ik heb er net balletjes van gemaakt voor in de soep dus kan ik er vanavond pas wat over zeggen :sweat_smile:
Ze draaien iig beter dan het gehakt van de Jumbo. Die moeten ze uit de schappen halen :face_vomiting:

1 like

Ik ben heel benieuwd! Ik zou er dan een keer lasagne mee willen maken

Heb echt enorm ingeslagen bij de Dirk met die Vivera voor €1. Alles is ook tot mid maart houdbaar dus echt top.

1 like