Vegetarisch eten

Invriezen!

Zou mooi optijd zijn voor de week zonder vlees

1 like

1 like

Gelukkig :see_no_evil: ik houd van veek groente maar pompoen echt niet

Die moet ik proberen. Mag hopen dat eated expres was. :’)

4 likes

Ooh die champignonburgers zijn zo lekker, die hadden ze vorig jaar ook! Die daarboven ben ik ook wel benieuwd naar :slight_smile:

Vanmiddag bij onze lidl hadden ze nog geen nieuwe producten trouwens.

1 like

Helaas toch nog net iets te vroeg😅 ik ga morgen kijken

Ik was er gelukkig niet speciaal daarvoor, dat scheelt :slight_smile:

1 like

Ik vond deze in een gerecht wel ok, en heb er ook gehaktballen mee gemaakt die ik prima vond, maar inderdaad die geur???

1 like

Ik had hetzelfde qua geur, ook met de burger :frowning: Mijn vleesetende vriend vond het wel echt fantastisch, net echt. Denk dat ik het daarom ook niet zo chill vond om te eten, aangezien hij de hele tijd zei “wow dit is echt net gehakt van een koe!! Je bent rundergehakt aan het bakken!!”.

Ik hou het maar op soy chunks denk ik :’)

1 like

Ziet er veelbelovend uit!

6 likes

Oh heel benieuwd hier naar. Waar heb je deze gekocht? Ik hoop stiekem wel dat ze krokant opbakken ipv sappig.

Deze zijn van Lidl!

1 like

Lidl. Maar ze lijken heel erg op de spekjes van de ah die niet meer verkrijgbaar zijn (volgens mij) dus ik heb goeie hoop. Die van de ap waren mega lekker en mega krokant te bakken.

2 likes

Ik heb deze gisteren wel weer gezien bij de ah! En gekocht uiteraard. Ben ook benieuwd naar de jumbo variant.

Deze van de Lidl geprobeerd, zijn bijna helemaal hetzelfde als die van de Jumbo (vind ik positief!):innocent: alleen ik proefde een soorte satekruiden achtige smaak, maar bijna niet merkbaar. Lekker!

Morgen probeer ik de “gewone” burger… toen de Aldi ging vernieuwen hebben ze geprobeerd de vleesstructuur na te bootsen, dat vind ik dus juist niet lekker😅 dus ik hoop dat de lidl weinig aan deze burgers veranderd heeft

1 like

Jumbo variant is super lekker! En ook voordeliger dan de vegetarische slager (ik schreef eerst schlager😂)

2 likes

Ik heb van de Lidl de kipstukjes, spekreepjes, shoarma, kipschnitzel en champignonburger meegenomen! Zag er allemaal vrijwel hetzelfde uit als de producten van Vivera, behalve de spekreepjes die hier al gepost waren. Ga vanavond de champignonburger proberen en hoop echt dat ‘ie lijkt op die van de Appie!

20200307_161553

Deze gisteren geprobeerd, smaakt hetzelfde als de “oude”(mijn favoriete burgers🤩) was bang omdat er “met vleesstructuur” bij stond dat ie dus wat meer op vlees ging lijken, net als ze hadden gedaan bij de vernieuwde Aldi burgers. Gelukkig is dat niet zo

Voor de mensen die erop letten, zoutgehalte, koolhydraten en suikergehalte van sommige producten is wel verhoogd. Ook zitten er meer producten tussen zonder soja

Het enige wat ik lastig vind aan vega koken zijn spekjes! Bij sommige gerechten kan dat gewoon bijna niet vervangen worden door de vega variant (kan wel natuurlijk maar qua smaak komt het bijna nooit echt in de buurt). Maar door jullie heb ik hoop! Ben benieuwd naar review van de lidl spekjes :smirk:

1 like