Vegetarisch eten

Ja klopt hoor, andijvie stamppot zal nooit meer hetzelfde zijn. Ben ook heel benieuwd naar deze, zal het ergens van de week laten weten!

1 like

Het AD had een rookworstentest gedaan en alles 1 ster gegeven behalve vivera, die vijf sterren? Echt apart want ik vind het dus tegenovergesteld. Die van vivera vind ik niet lekker en de rest heel goed te doen. Ben wel benieuwd naar jullie mening:

De beste Vega rookworst is volgens mij:

• Vivera
  • Unox
  • Vegetarische slager
  • Albert heijn
  • Garden Gourmet

0 stemmers

Deze Vega rookworsten vind ik lekker (Dus zou je minstens een voldoende geven):

• Vivera
  • Unox
  • Vegetarische slager
  • Albert heijn
  • Garden Gourmet

0 stemmers

Kan niet zo goed oordelen want heb alleen die van de AH gehad maar die vond ik heel lekker!! Over andere bijv Unox lees ik niet veel positiefs dus die sla ik over

1 like

Ik vind die van Unox, dvs en valess erg lekker, dat zijn de enige die ik geproefd heb

1 like

Appie een 6,5 en die van de vegetarische slager ene 6. De rest komt mij huis niet in.

1 like

Ik sta gewoon nu al voor een dichte plus zodat ik mega veel vivera kan halen. De oude mensjes hier vroegen net of ik me vergist had in de tijd ofzo :sweat_smile: nee gewoon excited voor aanbiedingen!!

8 likes

Valess, alle andere vind ik niet lekker.

ik heb 10eu betaald en 14eu bespaard <3 voor 7 vivera dingen (en een bloemkool en wat kwark :’) ). Echt heerlijk

2 likes

Haha ik wist niet van de aanbieding, maar liep er vandaag toevallig tegenaan. Was zo enthousiast en een vrouw met haar winkelwagen vol kwam nog naar me toe om te zeggen dat er in het andere schap meer keuze was :raised_hands::joy: zo leuk vegarelated voelde ik me

7 likes

Ik heb de auf wiederschnitzel geproefd en vind hem echt onwijs lekker! Tijdens het bakken ruikt het een beetje zurig, alsof er al citroensap overheen is gedaan. Heb niet op de verpakking gekeken of dit ook echt zo is.
Hij bakt lekker krokant, is redelijk ‘sappig’ en ik vind hem best realistisch.

2 likes

De chicken nuggets van de Lidl zijn echt lekker! Het korstje is wel heel krokant, maar qua smaak vind ik ze goed!

2 likes

De vegafit vegan cordon bleu maakt mijn leven compleet :heart:

Behalve dat moment dat ik hem opensneed en dacht gadverdamme er zit ham in. Maar toen bedacht ik me weer dat hij vegan was (was even vergeten dat ik geen kaassnitzel had). Smaakt echt lekker!

10 likes

Iemand tips voor marshmallows zonder gelatine?? Heb echt winkels afgespeurd maar can not find it anywhere :cry:

De Bron heeft die! Wel teringduur maar da’s met alles lijkt het.

Zelf maken?

Ja! Dat vind ik ook inderdaad… heb hem nu twee keer gegeten en vind de vegan schnitzel van de jumbo lekkerder denk ik

1 like

Intratuin!!!

Ik leef waarschijnlijk onder een steen maar zijn die vega nuggets bij Mc Donalds er nog of zijn die alweer weg? Dat waren echt goeie namelijk.

1 like

Die waren helaas tijdelijk.

Kut ik was al bang dat het tijdelijk was. Jammer want die waren echt lekker.