Vegetarisch eten

Ja jammer idd! De kipburgers zijn er gelukkig wel altijd, die vind ik ook erg lekker.

1 like

Dat is juist dw bedoeling toch?:see_no_evil:

Dat krokante? Het was wel erg vergeleken met die van de Maccie (waar ze op moeten lijken).

Ah zo🙈 ik vind de mac sws vaak meh eigenelijk, ook slappe frietjes🙈 ik houd wel van krokant

Ik ga zaterdag eten bij het zusje in de week zonder vlees, heel veel zin in! Ben echt benieuwd, alles is vega

Is dit nieuw? Nooit gezien. Ze hebben ook naturel en tuinkruiden

Is er volgens mij al even, maar ben wel benieuwd hoe het smaakt!

Gisteren pita’s met de shoarma van Vivera geserveerd aan “echte vleeseters”, waren positief verrast. Ze hadden het echt niet door :sweat_smile:

1 like

Ik zie hier berichtjes over vega-shoarma dus dat wil ik graag uitproberen! Is er een merk dat specifiek een aanrader is? De meeste grote supermarkten zijn voor mij wel binnen bereik.

Hm nee niet lekker. Hele erge nepvlees nasmaak

1 like

En @Parfei, van Vivera!

2 likes

Geen shoarma maar in de categorie ‘reepjes voor tussen een broodje’ is de gyros van Vivera m’n favoriet! Net kebab

1 like

Die van de Vega slager vind ik ook het lekkerst

1 like

Vega spekjes van Lidl klaargemaakt in de airfryer.
Ze zijn lekker krokant, maar niet droog.
7/10

3 likes

Mijn lievelingsburgers zijn er weer bij de Aldi! Ze hebben deze alleen tijdens de week zonder vlees (en de dagen daarna als ze nog niet op zijn), dus ik heb een beetje gehamsterd.

1 like

Ik heb nu van de Lidl de nuggets in de kartonnen doos en de kipstukjes geprobeerd maar vond het allebei geen succes. De nuggets waren heel smaakloos (enige smaak was de chilisaus die er bij zat) en de kipstukjes hadden juist een sterke vleesvervangersmaak, terwijl ze best lang in mijn curry hadden geprutteld.
Heb nog iets van steak en de burgers in de koelkast liggen, hoop toch dat die wat beter zijn.

Je kan die KFC vegaburger via deliveroo bestellen tm 23 maart

Sowieso is Rotterdam te ver weg voor me en ieder stapje is er één natuurlijk, maar ik las dit over KFC en dat maakt het wat mij betreft nog steeds totaal onaantrekkelijk om er te gaan eten.

3 likes

Oh ja stom wel

Hier had je ook ooit een Britse docu over. Kreeg een vrouw die bij een gaarkeuken werkte de wekelijkse overschot van de KFC. Ze was toen bang dat ze alle armen obees zou maken, omdat ze een hele koelcel met kip kreeg.