Ik heb deze meegenomen bij de Coop, daar was hij in ieder geval wel nieuw (en 2 pakjes voor 2 euro!!). Ik zit as we speak die met kerrie te eten en ik vind hem echt superlekker! Doet me denken aan de kerrierollade waar ik vroeger zo gek op was.
Haha ik vind dit wel zo’n typische onaantrekkelijke vage vleesvervanger naam, “broodbeleg met kerriesmaak”.
Niet dat het uit zou moeten maken hoor, het gaat uiteindelijk om het product, maar ik denk dat het succes van bijvoorbeeld de vegetarische slager niet alleen komt door de producten maar ook omdat mensen liever “Roockworst” dan “cilindervormige massa met rookaroma” eten, en liever “speckjes” dan “sliertvormige reepjes met een bite”
Ik neem aan dat het een soort plakjes zijn? Lijkt het op van die nep kip of worst plakjes?
Plakjes ja, het doet mij dus echt denken aan kerrierollade/kerriespek (kan helaas geen foto daarvan vinden), zowel qua smaak als qua ‘mondgevoel’, maar het heeft een beetje de structuur van die dikkere plakken kipfilet.
Mijn vriend heeft naar goede gewoonte weer wat gekocht op de biomarkt zonder te weten wat het is. En ik weet het deze keer ook niet. Weet iemand wat dit is en hoe ik had kan klaarmaken?
Postelein?
Nee dat is het zeker niet, hadden we vorige week (soep en pesto van gemaakt)
Mijn vriend zegt ook postelein, hij weet 't eigenlijk zeker
Ik heb vandaag eindelijk de beyond burger geproefd en ik ben zo teleurgesteld. Ik snap de hype niet zo goed.
Wat dan?
Het is al heel lang geleden dat ik de zigeunerschnitzel van vivera heb gegeten voordat ze gingen vernieuwen, maar “die in het nieuwe jasje” vond ik vrij droog😅 hadden anderen dat ook?
Ik vond de structuur te brokkelig en hem best muf. Tijdens het bakken vond ik hem ook zo erg stinken dat ik spontaan geen trek meer had haha.
Ja ik dacht ook meteen waterkers! Smaakt naar een soort rucola on steroids en beetje radijs achtig ook
Ik heb gisteren voor het eerst de vega spekjes van Vivera gehad. Weet niet zo goed wat ik er van vind, ze zijn wel vlezig/rokerig.
Wat vinden jullie de beste spekjes? Wilde eigenlijk carbonara er mee maken maar de eieren waren op in de supermarkt. Achteraf denk ik ook niet dat deze voor carbonara lekker waren geweest.
De vegan spekjes van albert heijn eigen merk! Heb ze alleen de laatste tijd niet vaak meer zien liggen geloof ik
De spekjes van de Aldi uit de diepvries!
Die van de lidl! Beter dan die van ah,maar die zijn ook echt lekker
Ik vond deze (had trouwens die zonder kaas) oké. Niet slijmerig of droog. Maar qua textuur houd ik van wat knapperigs en er zit een bijsmaak aan, niet per se zuur maar toch niet helemaal geslaagd.
Bevat wel veel groenten, geen soja, minder extra toevoegingen en weinig koolhydraten
Smaakt deze wel naar champignon?
Dat zeker!