Ze zijn bij de coop in de aanbieding deze week, dus ik neem aan dat ze gewoon geleverd worden, lijkt me een beetje raar anders. Ben nog niet in de winkel geweest, maar het is me eerder niet opgevallen dat ze er niet waren.
Had nog een blik staan maar wilde nog extra kopen en dat was er ook niet.
Het zou wel kunnen dat dit product minder geleverd wordt omdat andere producten een hogere prioriteit hebben gekregen!
Ik ben ook al weken op zoek naar vega knakworst!! Ik wil gewoon lekker met mayo op een klef bolletje
Ja ik en was prima en lekker!
Waar kopen jullie normaal gesproken de Vega knakworsten? Zijn ze er al bij de appie?
Wow wat een goed idee, ik heb nog een blik staan EN bladerdeeg
Ja! Ze staan gewoon bij die andere knakworsten vgm, of bij een Unox vega gedeelte maar ze zijn er wel
Oh echt? Dacht dat ze er alleen bij de jumbo zouden zijn, dan wordt mijn volgende project ook knaks in bladerdeeg!
Ik heb dit laatst gedaan met de vegeterriër, dus als je die lekker vindt, werkt dat ook goed!
Nu heb ik zin in vega knakworst in croissantdeeg dus hoop dat ik het morgen kan kopen
Hier bij de Coop stond gewoon een goedgevuld schap!
Als je komende week een keer langs de marnixstraat komt zet ik een blik voor je buiten
Hier zijn de vega worsten al sinds 1 maand uitverkocht
Voor de vegaknaks kan ik niet helpen (al worden ze hier nog wel gewoon verkocht, al ben ik de enige in 50km omtrek die ze eet denk ik), maar mocht het croissaintdeeg nog moeilijk zijn: lidl verkoopt dat ook van eigen merk. Smaakt precies hetzelfde.
Haha wow jij bent coulant. Ik had echt gezegd “Je hoeft niet te verwachten dat je thuis mag komen zonder knaks #justsayin”.
Zijn die ook vegan? De croissant rolls vd lidl
Het croissantdeeg? Ik denk het wel: https://veganwiki.nl/a/Croissant
Maar ik heb het niet zelf nagekeken op de verpakking.
Edit: Volgens die website en lidl zelf is het dus idd vegan
Aawww super ! Fijne pagina