Hahah 2 coops zelfs! Dus je kan het dan altijd bij de andere proberen
misschien even bij tokoâs vriesproducten kijken? als je er één in je buurt hebt zitten uiteraard
ik weet wel van vrienden die een eigen loempiakraam hebben ze nu ook pakketten verkopen om zelf thuis te frituren⊠misschien kun je ook zoiets bij jou in de buurt vinden? geen idee alleen waar te beginnen met zoeken
Omg vrienden met een loempiakraam. Die zouden echt mân beste vrienden zijn.
Van die mini groentenloempias heb je bij elke supermarkt in diepvries maar ik weet niet of dat goed genoeg is?
https://www.ah.nl/producten/product/wi183228/ah-mini-loempia-groente
Ah volgens mij hebben ze die overal wel! Sowieso AH en jumbo en ik dacht ook bij lidl en aldi.
Misschien even vragen als je ze niet kunt vinden? Liggen meestal tussen de kroketten en frikadellen.
Ik zie ze ook niet meer! Misschien zijn ze tijdelijk uit de schappen om de formule te verbeteren (zeg je dat zo)? Stiekem hoop ik dat want vind ze niet zo lekker
Ik dacht dat die vega knaks niet te nassen waren?
Jawel!! Sowieso koud wel. Warm heb ik ze nooit gegeten maar vond ik altijd al vies
Lol ik heb al maanden zoân blik vega knaks van Unox in mân kast staan, maar lees hier steeds dat ze niet te vreten zijn dus ik heb nog niet echt de behoefte gehad om ze daadwerkelijk te eten
Meningen waren een beetje verdeeld maar ik vond ze wel heel lekker
Nou de vegan balletjes in satesaus van appie eigen merk kun je skippen, die smaken naar droge vleesballetjes en van de satesaus word je ook niet blij
Edit tering die spelfouten
Ik vond ze precies zo smaken als hoe ik me andere knakworst uit blik herinnerde, ik kan me best voorstellen dat mensen dat niet te nassen vinden maar ik had al zeker 10 jaar geen knakworst gegeten en houd er ĂŒberhaupt niet ontzettend veel van.
Op een wit bolletje met mosterd vond ik het eigenlijk heel lekker (voor een keertje)
Ik vind de vega knaks echt fantastisch. Al vanaf het moment dat ik de eerste keer zoân blik opentrok was ik verliefd
Maar had ook al 15 jaar geen knakworst op en al die tijd wel zin in.
Ik zag ze btw gister nog volop in de Jumbo
Dit
Die veggie sate van Mora is wel lekker! Echt van die oldskool ranzige kant en klare saté uit de vriezer
Ik vind die vega knaks ook echt niet te eten. Dit is het enige product waar ik de vlees versie van blijf kopen. Ze zijn heel raar glibberig en de nasmaak is echt heftig.
Beetje slechte foto maar vandaag gespot in de AH!!
Denk wel vernieuwd want vorige week zag ik ze niet
Hier stond het schap ook gewoon vol ja!