Vegetarisch eten

Ah sorry niet gekekenšŸ™ˆ ik zag dat ieman hun bitterballen noemde en moest daar opeens aan denken

Oh kut

Ik was ook aangenaam verrast door de groentebitterballen van Mora! Zelf vind in die AH vega kroketten/ bitterballen echt een dikke nee. Taai, koud en gewoon geen lekkere vulling.

Jammer dat die Old Amsterdam niet vega zijn :pensive:. Niet eens bij stilgestaan. Volgens mij waren de bamihapjes van Kwekkeboom wel vega!

1 like

Ik vind de kipcorn, kroket en frikandel van mora x vega slager lekker.

De Beckers frikandel vond ik niet zo. Ook de vega mini snacks vond ik niets, weet alleen niet meer van wie ze waren, AH of Beckers?

De vissticks van Jumbo eigen merk vond ik mega lekker, maar weet niet of dat onder ovensnacks valt.

2 likes

Ik heb wel het idee dat die vega kroketten van de AH zijn verbeterd ofzo? Toen ze net nieuw waren vond ik ze ook niet zo, maar vorige week weer gekocht en de kleur en smaak leken echt anders/lekkerder!

Ik moest lachen om ā€˜koud’ haha

1 like

Ik vind de vega bitterballen van ah eigen merk lekker! Die van de lidl ook. Kipnuggets van DVS vond ik ook lekker uit de airfryer. Vega kipkorn en Beckers mini snacks vond ik echt helemaal niks. Verder ben ik altijd fan van kaassnacks (kaasstengels, biyterballen, etc), maar ik weet niet welke echt vega zijn.

De kroketten van de lidl zijn erg lekker, hun kipnuggets (uit het koelschap) ook. Die laatste vond ik uit de pan wel echt lekkerder dan uit de oven.

1 like

Ik vind de lijn van dvs/mora erg lekker, alleen de frikandellen heb ik nog altijd niet kunnen vinden. Verder de nuggets van Vivera en de groenteloempia’s van de aldi of lidl. En idd de groentebitterballen!

De groenteschijven van veggie chef zijn ook veranderd😭

Watermeloen en ananas grillen, eventueel eerst even insmeren met honing/limoen/cayennepeper.
Paddenstoelen met kruidenboter.

1 like

Ja ananas! En gepofte knoflook misschien? Gegrilde groene asperges zijn ook lekker.

1 like

Weet niet of je dat zoekt maar in vleesvervangers is er natuurlijk ook heel veel keuze wat lekker makkelijk is op de bbq, en bij de Lidl ook heel goedkoop. Ik vind dus zelf de groenteschijven en de vega hamburgers echt lekker

Verder misschien pizzabroodjes, gevulde paprika/portobello, rauwkostsalade, gevuld stokbrood

1 like

Mijn man en ik trakteren onszelf vanavond op een B.eyond M.eat burger van de barbecue. Wel duur, maar voor een keer prima. Nog niet eerder op de barbecue gedaan, dus ik ben benieuwd. Verder vind ik de gyros en shoarma van Vi.vera ook heel lekker om op de barbecue te doen.

2 likes

Het aubergine recept hiervan is ook heel lekker op de barbecue!
En haloumi met gegrilde paprika :heart_eyes:

3 likes

Oh super! Feta erbij klinkt ook goed, volgende keer eens proberen!

1 like

Wat is jullie favo kaasschnitzel? elke keer als ik die van AH opbak wordt ik zo misselijk van de geur, een beetje combinatie van plastic en dode dieren (erg smakelijk). Meer mensen die ze gek vinden ruiken? AHI_4354525f36313130303031_2_LowRes_JPG

Haha dit is mijn favo, dus aan mij heb je niets :grimacing: hij is wel erg kazig idd en je voelt je aderen gewoon dichtslibben. Maar ik vind die van Vivera ook lekker. En die van Valess, alleen die is wel wat harder van structuur, minder kazig ook.

1 like

niet helemaal een kaasschnitzel, ik vind de vegan cordon bleu van vegafit ook erg lekker!

2 likes

Die van vivera en Lidl zijn erg lekker!

1 like