Vegetarisch eten

Dankjewel! Klinkt best te doen🙈

1 like

Nu heb ik zin in kaasschnitzels :heart_eyes: bedankt allemaal!

Ja verdorie ik heb dus juist besloten meer vegan te eten en dacht dat ik alsnog dus mn vegan cordon bleu had… zijn er eigenlijk vegan kaasschnitzels ergens te vinden verder?

Goodbite heeft er een, maar ligt niet bij de jumbo waar ik altijd kom. Weet ook niet hoe die smaakt.

Jumbo foodmarkt had er ook een weet zo het merk niet meer, in driehoekjes. Die vond ik zelf niet lekker.

Eko plaza verkoopt ook vegan kaasschnitzels.

Oohh ekoplaza had ik nog niet eens aan gedacht, die zit hier in de buurt. Ga daar eens naar kijken, thanks!

1 like

Ik heb eindelijk vegetarische chorizo gevonden! Wat zijn jullie favoriete recepten hiermee?

Quorn!

1 like

Mijn vader heeft net per ongeluk vega saucijzenbroodjes gekocht. Hoe onoplettend doe je dan boodschappen, my god😂. Hij gaat ze wel proberen overigens lol.

1 like

Ik heb 'm van garden gourmet, nog niet geprobeerd dus weet niet of het lekker is

1 like

Heb je een recept voor Hongaarse lecso?

Quorn chorizo is echt niet te vergelijken met chorizo. Ik hou van quorn hoor maar dr zit echt 0 vet aan en altijd een beetje mushy. De Garden gourmet chorizo daarentegen is wel okay! Niet hetzelfde maar wel prima

1 like

Ooh ja ik denk bij chorizo aan plakjes of iig niet aan een worst om zelf te bakken! Ik heb die van quorn ook niet op zelf.
Die van garden gourmet vond m’n vriend trouwens lekker!

Dit klinkt echt heerlijk! Maar hou je wel een bepaalde verhouding aan of ook niet? Bijvoorbeeld 2:2:1:0,5:0,2 (ui, paprika, tomaat, knoflook, chilipeper) Want als je dat niet echt doet ben ik heel benieuwd hoe je dan kookt, dan wil ik bij je in de leer!

1 like

Heeft iemand een goede website/kookboek voor vega mexicaans? En dan bedoel ik dus echt Mexicaans en geen Tex mex.

Sorry als dit tex mex is, maar ik vind dit recept voor enchiladas heel lekker:
https://ohsheglows.com/2016/02/01/next-level-vegan-enchiladas/

Ik denk niet helemaal Mexicaans, maar ziet er wel heel lekker uit! Iig geen Knorr wereldgerecht look-a-like en top dat het vegan is!

1 like

Welke kant en klare soep (uit zak e.d.) vinden jullie wel lekker? Zoek iets om te eten voor als ik geen puf om te koken heb en wel een soort van gezond wil doen.

Asperge

1 like

Ik kan trouwens iedereen dit spul aanraden. We maken dit recept: https://www.maangchi.com/recipe/dubu-gangjeong ongeveer twee keer per week klaar. We hebben een rijstkoker en een stomer dus ons eten is binnen 20 minuten klaar. De pompoen zaadjes laat ik gewoon weg haha.

2 likes

Ik vind de vega groentesoep van Unox wel lekker, met die vegaballetjes. Verder de erwtensoep van Maggi, die is ook heel goed te doen voor een soep in zak.
En ik eet ook graag aspergesoep of bospaddestoelensoep (huismerk of unox)

1 like