Haha dit is mijn favo, dus aan mij heb je niets hij is wel erg kazig idd en je voelt je aderen gewoon dichtslibben. Maar ik vind die van Vivera ook lekker. En die van Valess, alleen die is wel wat harder van structuur, minder kazig ook.
niet helemaal een kaasschnitzel, ik vind de vegan cordon bleu van vegafit ook erg lekker!
Die van vivera en Lidl zijn erg lekker!
Herkenbaar! Ik mis de Maaslander kaasschnitzel zo erg! Maar ik kreeg op dit forum de tip om zelf met echte kaas en paneer en schnitzel te maken en dat is iets minder gemak maar 10+ voor smaak!
En een andere tip is een camembert in zān doosje zonder papiertje en deksel in de oven doen. Met beetje tijm en rozemarijn erop. Echt heerlijk!
(Daar denken je aderen trouwens overā¦)
Die is uit het assortiment bij de Appieš
neeeeeeeeeeeee
Bedoel je een kant en klare vega schnitzel vullen met kaas?
Nee, zoiets (er zijn meer recepten)
Dankjewel! Klinkt best te doenš
Nu heb ik zin in kaasschnitzels bedankt allemaal!
Ja verdorie ik heb dus juist besloten meer vegan te eten en dacht dat ik alsnog dus mn vegan cordon bleu had⦠zijn er eigenlijk vegan kaasschnitzels ergens te vinden verder?
Goodbite heeft er een, maar ligt niet bij de jumbo waar ik altijd kom. Weet ook niet hoe die smaakt.
Jumbo foodmarkt had er ook een weet zo het merk niet meer, in driehoekjes. Die vond ik zelf niet lekker.
Eko plaza verkoopt ook vegan kaasschnitzels.
Oohh ekoplaza had ik nog niet eens aan gedacht, die zit hier in de buurt. Ga daar eens naar kijken, thanks!
Ik heb eindelijk vegetarische chorizo gevonden! Wat zijn jullie favoriete recepten hiermee?
Quorn!
Mijn vader heeft net per ongeluk vega saucijzenbroodjes gekocht. Hoe onoplettend doe je dan boodschappen, my godš. Hij gaat ze wel proberen overigens lol.
Pizza! Of Hongaarse lecso.
Ik heb 'm van garden gourmet, nog niet geprobeerd dus weet niet of het lekker is
Heb je een recept voor Hongaarse lecso?
Quorn chorizo is echt niet te vergelijken met chorizo. Ik hou van quorn hoor maar dr zit echt 0 vet aan en altijd een beetje mushy. De Garden gourmet chorizo daarentegen is wel okay! Niet hetzelfde maar wel prima