Vegetarisch eten

ooh wat jammer dat er zo veel weggaat :frowning: Ik ben ook niet zo van de stukjes, alleen de ā€˜kip’ gebruik ik wel regelmatig. Vega salami heb ik hier nog niet gespot bij de jumbo.

1 like

Maar stoom je de tofu dan ipv frituren? Ik vind tofu echt lekker, maar ik haat de geur van van olie in huis dus maak het nooit.

Nee ik frituur het wel. Als je niet van frituren houdt zou je het ook kunnen proberen met een olie die minder stinkt en dan een heel klein bodempje in plaats van een paar centimeter. Ik kan alleen niet ruiken dus ik weet niet welke oliƫn het minste stinken haha.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij is die vega salami bij de jumbo dus die lekkere die Lidl ook had maar dan 3x zo duur :roll_eyes:

Heb je een foto?

Deze bedoelde ik

Omg zo duur, dat kan echt niet

4 likes

Alsof vegetariers nog verder gestraft moeten worden na al die geitenkaase salades :weary: :weary:

9 likes

Ik hield echt altijd van eten bestellen, ik kon daar zo van genieten. Maar sinds ik vegetarisch eet word ik al chagrijnig bij het idee. Ik woon in een saai dorp waar je afgezien van een pizza margherita bijna niks kunt bestellen. Ik wil gewoon een vieze ongezonde maar wel vegetarische kapsalon. :cry:

Ahh misschien is die van jumbo dan toch een andere, vgm is dit die ik ooit bij lidl had:
9ebe745697.JPEG

Maar dat prijsverschil pff, daarom wil ik ook dat deze terugkomt want hij smaakte echt goed

3 likes

Je woont zeker niet vlakbij de grens?:see_no_evil:

Heh meen je dit nou? Heb pas de chiliburger, notenburger en champignonburger van de Jumbo geprobeerd en die wil ik zo graag vaker halen, maar zie ze nu niet eens meer op de website staan? :cry:

1 like

Precies dat had ik dus ook, wilde net kijken of er nog iets was wat ik nog niet had geprobeerd van die lijn…volgens mij staan alleen de voordeelverpakking groenteschijven (die en die van de lidl moeten echt blijven!!), de hamburgers en iets van rulgehakt ofzo er nog op…

Pfff wat stom zeg… Dan ga ik volgende week maar gauw even bij mijn Jumbo kijken om te halen wat er nog is als er nog iets van ligt

1 like

Tenminste ik heb niet gevraagd ofzo of ze er helemaal uitgaan maar ze waren er nietmeer en niet op de site, hopelijk tijdelijk om wat meer plek te maken voor het bbq assortiment ofzo…

Nee helaas niet!! Anders zou ik vaker heen om daar in te slaan haha volgens mij hebben ze in Duitsland sowieso meer/betere vleesvervangers dacht ik?

Valt mee hoor, tenminste in de winkels die voor mij even af te rijden zijn (Rewe, combi lidl) vind ik het nog niet echt beter/meer/anders

1 like

Ze staan weer op de site! De medewerker had mij niet goed geĆÆnformeerd :sweat_smile:

1 like

Omg dit is echt fantastisch nieuws, bedankt dat je het nog even laat weten! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gebruiken jullie wel eens curry pasta? Ik maak ze vaak zelf, omdat overal garnalen in zit, maar het is wel makkelijk. Waar halen jullie vegetarische/vegan pasta’s?