Vegetarisch eten

Ik vind deze ook wel lekker! Wel jammer dat het op basis van zuivel is en ik lactose intolerant ben haha. Ik zou ze alsnog wel opnieuw eten, was positief verrast rast omdat ik van valless toch een beetje een saai old school vega idee had

Jaaa zo zijn ze heeel lekker! Of in een gerecht met chili saus en dan dit ipv kip

Ik eet deze bijna dagelijks en vind ze echt heel erg lekker. Vooral als ze op hoog vuur lekker knapperig zijn gebakken!

Deze is echt een van mijn favorieten

Deze zijn heel lekker in een wrap! Gaan ook goed in de airfryer, extra makkelijk

Deze vind ik heel lekker! Lekker krokant!

Ik zal het hier ook even delen. Na lang lege schappen aan te treffen heb ik ze gevonden. Ik heb al lang geen echte hamburger meer op, maar deze vegetarische ovenhamburger lijkt wel meer op echt vlees dan bijvoorbeeld de vegahamburger van de Lidl. Het is “mals”. Er zit ook een licht rook/bbq smaakje aan. Ik denk voor mensen die op zoek zijn voor een burger op de bbq die meer op een hamburger lijkt erg lekker! Ik ben zelf meer fan van de vegaburgers van de Lidl.

Mocht iemand daarin geïnteresseerd zijn, deze burgers zijn wel heel laag in calorieën en vet

4 likes

Ik vind het toch altijd fijn als nieuwe vega producten goed smaken haha, ik ga ze binnenkort ook maar een keer meenemen! Als ik ze kan vinden dan

1 like

Ben zelf meer van de vleesvervangers die helemaal niet naar vlees smaken, maar ik denk voor een voorheen hamburger liefhebber wel lekker. En 2,99 voor 4 in plaats van de bijna 6 euro die je neerlegd voor 2 burgers van Beyond Meat😅

Heeft iemand deze alweer gehad sinds ze vernieuwd zijn? Ben benieuwd of ze nu beter smaken

1 like

De hamburgers in deze variant met volgens mij verder dezelfde samenstelling wel! Heb al heel lang geen hamburger gegeten, maar dit smaakte wel meer als vlees dan bijvoorbeeld de vegaburger van de lidl. Had een soort rookachtige smaak, maar zeker niet overheersend. Ik denk voor de mensen die graag willen dat het op een hamburger lijkt lekker, ik ben zelf meer vam de smaak die er ver vanaf wijkt😅 ik vind de vegaburgers van de lidl veel lekkerder…

Maar weet dus niet of de frikandel veel verschilt van de hamburger. Het is wel vele malen goedkoper dan bijvoorbeeld beyond meat en voor wie erop let ook weinig kcal en vet :wink:

Huh hier zitten echt tantoe weinig calorieën in. Als ik het goed bereken.

2 likes

Dat klopt, voor de lijn zou het dus ook nog eens goed zijn😅

Heb als die hamburger goed smaakt wel goede hoop voor de frikandellen! Ga ze binnenkort wel even zoeken in de winkel

1 like

Heeft iemand toevallig de mc2 burger van DVS ooit op de bbq gedaan? Die burger is echt mijn favo, wil hem een keer op de bbq doen maar weet niet of die dan lekker wordt

Is deze nieuw?

4 likes

Nog nooit gezien! Zou het wel willen proberen. Beter komt dit ook in de AH, want geen coop te bekennen in deze buurt.

Ik geloof dat ze ook bij de vomar of poiesz waren, maar dat weet ik niet zeker🤔 die winkels zitten hier nl niet

Crossposten is niet toegestaan las ik, het heeft ook niet zoveel zin om dubbelop te posten in verschillende topics. Dacht ik wijs je er even op, misschien wist je het niet

1 like

Nee wist ik niet idd😅 snap dat het de bedoeling is niet alles vol te spammen, maar beetje een rare regel vind ik het wel…