Vegetarisch eten

Waarom? Iets in een topic posten is toch genoeg?

Het leek mij interessant voor volgers van beide topics :woman_shrugging:t3:

Ja, die smaakt prima van de bbq!

Ja! Ik zag ze op Insta voorbijkomen, super dat ze bij de coop te koop zijn!

2 likes

Eindelijk gevonden! Smaken echt goed :innocent: al had de kaassmaak iets meer “belegen” mogen zijn

Poulettekes :sob:

4 likes

Iel wat is dit ook

1 like

Gewoon kipstuckjes lijkt me?

Oh ik vind die al vies, maar poulettekes maakt t wellicht nog wel erger

1 like

Ik gok de Franse vertaling, weet niet of ze daar liggen maar de laatste tijd delen ze wel vaak vertalingen naar het Duits

Ze liggen zo in de Belgische schappen.
Ik kende ze reeds van bij de AH als kipstuckjes maar in de Belgische ketens ( delhaize en colruyt) liggen ze als poulettekes waarschijnlijk om meer voeling te krijgen met de belgische markt.

4 likes

Ja ik zag deze laatst in België inderdaad! Vond het wel heel grappig juist

Ligt het aan mij of slaat Garden Gourmet echt de plank mis met deze slogan? Krijg er een beetje kriebels van :grimacing:

1 like

Ik vind het eten er niet echt lekkerder van klinken😅
Maar sowieso zijn merken nog teveel gefocust op dat hun producten naar Echt Vlees smaakt, volgens mij vinden veel mensen het al oke als iets gewoon lekker is

4 likes

Sowieso vind ik het juist fijn als het NIET naar vlees smaakt😅

4 likes

Eerlijk: mijn vriend en ik eten heel graag vlees en willen vanwege milieu vervuiling hier in minderen. Dat het echt naar vlees smaakt (we eten graag de kip achtige schnitzels en de vega gyros) helpt ons wel om hierin bewuster in te zijn en vaker voor vervangers te kiezen. De bonen burgers oid trekken ons echt helemaal niet bijvoorbeeld.

6 likes

Maar echt hoor: mijn vriend eet nu overwegend vega (met mij mee), maar alleen maar omdat sommige vleesvervanger zo vlezig zijn en hij het echte vlees daarom niet mist.

Hij kookt ook alleen maar met vleesvervangers, nooit bonen ofzo. Ben er niet dol op, maar liever zo dan dat hij vlees eet :slightly_smiling_face:

Ja ik ben dus idd ook helemaal niet van de bonen / tofu etc. Dus voor mij is dit ook een uitkomst!

1 like

Ik houd ook niet van bonen als vervanger voor vlees, maar die burgers die naar echt vlees moeten smaken griezelen mij toe😅

Ik vind groenteschijven en vegahamburgers die eerder krokant dan mals ofzo worden dan weer wel heel erg lekker

1 like

25 likes

Dit hadden wij onlangs bij een feestje bij iemand thuis.
Het was een BBQ en er waren voor ons veggie hapjes ( soort groentenballetjes en gehaktballetjes) maar natuurlijk moet iedere vleeseter dat proeven. Op zich geen probleem want ik hoop telkens dat ze zo inzien dat vlees niet meer nodig is. Maar zo hebben wij wel natuurlijk veel minder hapjes. Want dan eten zij ook nog al hun vleeshapjes.
Daarnaast kregen wij als veggie 1 hamburgertje ( zo’n kleine) en waren er voor de vleeseters zeker 5/ persoon.
Natuurlijk wel leuk dat ze met ons rekening houden.

4 likes