Zo typisch. Ik ben het soms wel eens beu om altijd minder keuze, minder lekkere dingen te hebben en meer moeite te moeten doen.
En dan wel dankbaar moeten zijn want er staat toch 1 vegetarische suggestie op de kaart.
Ik neem altijd zelf wat mee naar een bbq omdat ik al iets te vaak sla met droog brood als avondeten heb gehad bij zulke dingen, jammer dan haha.
Haha echt he, grote kans dat een simpele vegaburger gewoon bij iedere supermarkt te koop is waar ze ook de rest inslaan
Ja ik vind het ook stom, mja ik ben het stadium waar ik me daar nog druk om maak al voorbij haha, treurig genoeg⊠ik zorg nu maar gewoon altijd dat ik zelf (lekker) kan eten en hoop dat die mensen ooit bijdraaien. Je zou zeggen dat een vegaburger halen bij de supermarkt makkelijk is maar toch weten mensen zelfs dat nog te verpesten. Never forget dat mijn vrienden een keer alleen diepvriespizzaâs met vlees en niks voor mij hadden meegenomen want âwe zagen er niet direct een en je kan toch gewoon brood eten?â (Ben toen zelf naar de supermarkt gegaan en de vriezer lag vol met vegetarische opties). Vanaf toen heb ik besloten dat ik het zelf maar regel dan
Heeft de Lidl eigenlijk ook vega vervanger voor broodbeleg? Was gister op zoek naar vega filet maar kon eigenlijk helemaal niets vinden. Weet iemand of ze hier een apart schap voor hebben oid? (was erg druk en geen medewerker beschikbaar aan wie ik dit kon vragen)
Pff ik heb wel eens gehad dat ik ergens ging eten en van tevoren vroeg of ik zelf iets mee moest nemen. âAh, nee hoor, niet doen, er is genoeg wat je kunt eten!â
En toen kwam ik daar en waren er voor mij letterlijk alleen gekookte aardappels?
(Er was ook sla maar daar zaten spekjes doorheen. Maar dan nog)
Nee hebben ze niet, soms wel tijdelijke dingen. Zoals de salami inderdaad en volgens mij deze of volgende week ook filet american. Maar dat is ook maar tijdelijk.
Ik zag toevallig in de folder dat ze deze week veel vega dingen hebben en ook vega filet american. Volgens mij vanaf donderdag
@Druppels @Runnerlongs Thanks dan lag het dus niet aan mij! Jammer want vind de vleesvervangers wel echt lekker van de Lidl. Ga dit weekend wel even kijken of ik vega filet american kan scoren.
Zijn deze lekker? Ik ben bang dat ze wat zurig zijnđ
Ik vind âketchupâ smaak lekker maar echt de smaak van rauwe tomaat of tomatensoep te zurigđ
Tot zover mijn culinaire smaakbeschrijvingen
Die salami moet je nu niet teveel op hopen, ik wacht echt al zo lang tot die weer eens terug komt zou echt willen dat ze die vast in het assortiment hebben
Ze hebben nu ook al die andere vega dingen in het vaste assortiment dus misschien ooit!! En anders naar België verhuizen
Of Duitslandđ
Die vegan spekjes van de lidl zijn super vies
Ik vond ze zoo vies en zoet en raar
Neeeeeeee fucking lekker
Welke Vega gyros raad je aan als ik vragen mag?
Deze van Jumbo!
Die schnitzel vind ik erg lekker, maar die met broccoli-kaas is nog beter! De quinoaburgers ken ik niet.
De âlidl salamiâ koop ik in Duitsland, tenminste, volgens mij is het precies dezelfde. De Jumbo schijnt het ook te verkopen, maar dan twee keer zo duur. Ik heb het daar nog niet gevonden.
Ik vind die quinoa curry burgers echt top! Eet ze vaak met chilisaus.