Vegetarisch eten

Knoflook vulling??? Wow I need. Knoflook kroket yes please

1 like

Here we go, ooit geplaatst en haal er zelf nog regelmatig inspiratie uit haha

2 likes

Yes!! Dankjewel!

1 like

Ik heb deze laatst ontdekt, heel simpel en superlekker: https://smittenkitchen.com/2009/02/crispy-black-bean-tacos-with-feta-and-slaw/

En deze curry maak ik vaak, met tofu erbij: https://cookieandkate.com/thai-red-curry-recipe/. Sowieso ook een fijne site vind ik. Haar panang curry is ook heel lekker.

Ik heb inmiddels zeker tien tabs openstaan met recepten uit dit topic :yum: Ik zie heel lekkere tofu in mijn toekomst.

2 likes

Yum dankjewel! Ziet er goed uit inderdaad.

Volgende week is iglo 2e gratis bij ah, dit is inclusief hun vegetarische producten. Heeft iemand aanraders of afraders?

Ik vond zelf de veggie sticks matig en vrij slap😅

1 like

Volgens mij heb ik die burger een keer gegeten op een bbq, die vond ik wel lekker

1 like

Ik dacht vd week gesponsorde berichten van valess (?) te hebben gezien, maar kan er niks over vinden dus misschien heb ik het gedroomd. Dacht vega kibbeling te hebben gezien, maar wellicht was ik dronken en hongerig

2 likes

Ik volg :raised_hands:

Ik had de vegetarische balletjes van Iglo laatst maar die vond ik mwah. Verder nog geen ervaring!

1 like

Ik zag dat ook, en kipkluifjes! Volgens mij nog niet te koop, er hing een enquete aan.

2 likes

Die next level nuggets van Lidl vind ik echt lekker!! Vind ze zelfs wat weghebben van mcdonalds nuggets maar dan kan ook aan mij liggen omdat ik ze al lang niet heb gehad😂

Denken jullie dat je ze geopend nog 2 dagen kan bewaren? Het was een beetje veel in 1x maar op de doos staat alleen bewaaadvies voor ongeopende verpakking

1 like

Ja joh dat lijkt me wel! Sowieso de meeste niet-vlees producten kun je redelijk lang bewaren

1 like

Lijkt me ook hoor als je ze goed afdekt :innocent:

Ja makkelijk! Is gewoon geplette bonen. Kan weinig mis mee gaan

‐-----------------
Zijn trouwens die vega nuggets van de Maccie deze keer anders dan degene die vorig jaar verkocht werden?
Op de foto’s lijken ze gekruid?

Die kruiden zijn volgens mij vooral om ze makkelijk te onderscheiden van de vleesvariant. Is de vorige keer volgens mij nogal vaak misgegaan bij mensen :sweat_smile:

1 like

Huilen, deze is nu niet meer te koop volgens mij?
image

Ik vond dit zo lekker door die hele dunne reepjes, bijna doner/kebab achtig. Nu hadden ze alleen deze met van die grote shoarma achtige stukken :sob:

Wat stom?!
Maar de gyros van de Vivera is ook echt heerlijk!

Ja ik ben naar 2 jumbo’s geweest en nergens die dunne reepjes… Dan ga ik Vivera binnenkort proberen, Lidl had ook niet van die dunne reepjes. Vond deze zó lekker, baal echt haha!

1 like