Zijn vervangen helaas. Maar die van vivera zijn ook dunne reepjes inderdaad!
Thanks!
Sowieso erg ontevreden over de nieuwe vega lijn van Jumbo… schimmel aangetroffen, producten heel vet… ik heb een klacht ingediend (weet niet of je Nieuwe producten in de supermarkt volgt)
Ja volg ik en had ik gezien idd… balen!
De gyros van appie eigen merk zijn wel van die dunne reepjes en die vind ik heel lekker!
Hallelujah, bedankt voor deze tip. VET lekker!
Die onderste is wel heel lekker gekruid vond ik… en mooie nagellak
Echt he!! Vind het ook wel fijn dat ze uit zichzelf in de frituurpan mogen. Vond ze uit de frituurpan en koekenpan allebei heel lekker, ben nog wel benieuwd of ze in de oven droog worden of dat het ook lekker is
Thanks haha!
Kan prima hoor, bij mij is het altijd te veel voor in één keer dus dan eet ik de rest later in de week op. Is tot nu toe iig goed gegaan haha!
Ik weet niet meer wie het was maar iemand betreurde net als ik dat de vegafit gordon bleu weg was. Appie heeft er nu een van het eigen merk, en vegan!
Ik denk idd dat er gezeur is over namen die niet aan niet-vlees producten gegeven mogen worden “ruig gehakt”
Ik had net de nieuwe vega-balletjes van IKEA gegeten en het was echt top! M’n man maakt altijd zelf de saus en frietjes erbij dus had helemaal het idee dat ik in de IKEA-kantine zat haha.
Ik heb net eindelijk de vega oven kroketten van mora gegeten (mijn supermarkt had ze nooit) ik vond ze echt te lekker
In mijn appie hadden ze net de ruig-gehakt neergelegd en het is gewoon “echt” gehakt. Alsof t uit de gehaktmolen komt en dus niet van die korrels. En je kan er gehaktballen enzo van maken, dus denk vandaar het ruige.
Nou qua vitamines zit je goed; het enige dat je mist als je geen vlees meer eet is vitamine b12 en dat krijgen dieren ook bijgevoerd dus die maken het ook niet zelf aan. Verder gewoon gevarieerd eten net als iedereen altijd zou moeten. En lekker veel nootjes eten, daar zitten veel mineralen in geloof ik.
Enne, tof dat je de stap wil zetten!
Ik vind het zo jammer dat er nergens in Nederland nog het Impossible vlees te krijgen is. Ik zag die plant-based Whopper voorbij komen en dat is hartstikke leuk, ik werd zelfs al een beetje enthousiast, maar ik heb vorig jaar de Impossible Whopper gehad en ik weet zeker dat die nog veel lekkerder is. Dat is gewoon net echt gehakt/rundvlees, ik vind wat er in Nederland te krijgen is er in de verste verte niet op lijken.
Heh maar dat is er toch wel al? Is gewoon de andere naam van beyond meat burgers toch? De next level gehakt en burgers van lidl lijken er ook op!
Nee I wish, dat zijn twee heel andere merken en ze smaken ook heel anders. Ik vind Beyond dus maar matig, het heeft zo’n typische smaak.