Denk dat ik kipstukjes wel als uitzondering zie omdat ik nooit kipstukjes zou opschrijven als ik echte kip zou willen halen.
Verder denk ik dat ik er meestal wel vega voorzet.
Denk dat ik kipstukjes wel als uitzondering zie omdat ik nooit kipstukjes zou opschrijven als ik echte kip zou willen halen.
Verder denk ik dat ik er meestal wel vega voorzet.
Ik vind de vegetarische dingen van de Mac vrij matig. Ik vind het droog en wil gewoon een goede vega knock off van de echte mcnuggets etcā¦
Ik schrijf wel vega erbij, maar ik eet nog wel vlees (de ene week helemaal niet en de andere week hooguit 2 keer).
Ik haal vega dingen alleen in de bonus/aanbieding, dus dan noteer ik alleen het merk. Als Jan linders 3 vivera voor 5 eu heeft, dan staat er ā3x viveraā
Wij maken de boodschappenlijst in de AH app dus dan kies je altijd het exacte product. Ook handig want mān man eet nog wel vlees.
Maar die worden in ieder geval op een eigen bakplaat gebakken. Ik vind dat idee van die Wopper echt goor
Net die chili-kaasnuggets en kipkrokantjes van de Jumbo geproefd. (Ja, die liggen hier nu pas in de winkel haha). Maar echt verrassend lekker!!
Onze AH heeft ineens geen pulled oats meer, shit. Waarschijnlijk om alle nieuwe AH-vegadingen kwijt te kunnen. Jammer, ik vond het echt lekker en mijn man vond het de enige echt lekkere vleesvervanger
Ja godver onze ah heeft ook dr helft van de Vivera eruit gegooid om hun eigen smerige dingen een plek te geven. Ben echt kwaad nu.
Ja bij mij ook!! Gooi dan garden gourmet of valess ofzo eruit, vivera was echt mn favoriet
En gooi s een keer wat van die āstukjesā eruit ipv de lekkere dingen, hoeveel verschillende soorten wil je hebben soms wel 7 soortenš en op quorn na ook allemaal op dezelfde basis
Nee gvd laat mān Vivera plantstukjes liggen. Of nouja geef ze gvd terug want die hebben ze dus vorige week weggehaald gvd gvd
Bij mijn AH is ook heel veel weg, alleen die nieuwe spekjes liggen er en heeel veel Garden Gourmet. Maar daar koop ik eigenlijk nooit wat van
Welk Ottolenghi kookboek vinden jullie het leukste?
Ligt vast aan mij, maar ik vind dit zoān gruwelijk vies plaatje? Wat is dit? Brrrrrrā¦
Vind sws vlees er niet lekker uitzien, helemaal niet rauw⦠waarom willen ze ook dat vleesvervangers daar op lijkemš
Van mij mag het best een andere vorm hebben maar ik word er soms wel gelukkig van als het smaakt naar echt vlees.
Misschien is de transitie dan voor sommige mensen makkelijker Of mensen in het ootje nemen.
Vooral die āvettigeā "ham"burgers
Ik leef voor die vette happen.