Poiesz heeft nu ook hun eigen lijn met vleesvervangers! Is wel vergelijkbaar met wat andere supermarkten hebben liggen maar alsnog fijn
Helaas kan ik ze nog niet op de site zien
Viel mij ook op idd, dit is de folder van volgende week dus hopelijk staat het er morgen op
Jaaa die zag ik vorige week al liggen. Heb de shoarma en kip meegenomen. Die shoarma ziet er wel heel lekker uit. Ook wel anders dan van andere merken.
Ja dit zijn niet echt van die rechte repen, ben heel benieuwd hoe het smaakt!
Even een poll omdat ik benieuwd ben:
- Hema Ookworst
- Unox
- AH
- Vegetarische slager
- Garden Gourmet
- Valess
0 stemmers
Die van AH, maar dan niet die uit de koeling, maar die uit het gewone schap waar allemaal soorten rookworst liggen!
Deze:
Die van de appie is top
Ik vind alle vegetarische vleeswaren van de AH sinds het vernieuwd is allemaal dezelfde smaak hebben.
Ik vind dit van alle “plakjes” (kipfilet, ham, salami achtige dingen) dingen. Echt zonde
@ParisDarling die van de ah inderdaad!
Ja ik vind de leverworst dus ook naar de plakjes smaken en zelfs de filet americain eigenlijk. Een soort glazig iets ofzo en nasmaak.
Ik vind al die ah smeersels een beetje zurig smaken, niet zo lekker vind ik. Echt wel jammer, want was wel enthousiast over wat ze in het assortiment hebben, maar de smaak, nahh
Shit nu vind ik het jammer dat er geen Hema dichtbij mijn huis zit. Dan wordt het er een van de AH bij de erwtensoep
Ik vind die van de AH heel lekker! En ik eet ook vlees, dus ook ‘normale’ filet americain, maar koop inmiddels standaard de vega van de ah ipv de vleesversie
Je kan die van dr Hema nu toch niet kopen geloof ik :’(
Daar had ik niet eens bij stilgestaan
Wij aten vanavond de vegetarische groentesoep van Unox, aanrader! Echt smaakvol en lekker zachte balletjes erin. Bij Jumbo is het nu als het goed is 3 voor €6
Edit; deze
Ik vind het zo jammer dat in alle Unox soepen die speciaal vegetarisch gemaakt zijn vol zitten met bleekselderij