Ik vind wheaty altijd wel een lekker merk, al heb ik de salami niet geprobeerd. Eigenlijk heb je niks aan me haha
Mocht je twijfelen over deze, de “Rustica” van Veggie Deli is in ieder geval lekker!
—
De filet americain van DVS vond ik zoveel op de vleesvariant lijken dat ik het niet wegkreeg
Die worst toch? Vond die echt niet lekker en ik lust bijna alles. Kan ook niet omschrijven wat ik nou niet lekker vond, maar ik denk gewoon het hele geheel. Smaak, structuur, het was gewoon niet top.
Ooo bedankt voor de tip! Dan ga ik die misschien maar eens meenemen!
Ik heb wel eens gehad dat ik vissticks niet wegkreeg omdat het zo echt smaakte ja heel dubbel want het is juist lekker als het realistisch smaakt maar het voelt alsof je de echte versie eet
Ik en mijn vlees etende vriend vinden die chorizo juist heel lekker Hahaha. Maar niet echt vergelijkbaar met vlees chorizo. Ze zijn zachter en minder pittig
Vind het er heel erg aan liggen wat je ermee doet, zo als worst gebakken vind ik het niks. Maar in plakjes en dan even aanbakken en meestoven in een tomatensaus vind ik het wel heel erg lekker!
Dat is één van mijn favorieten, haha, zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen.
Had vandaag voor het eerst de rookworst van Garden Gourmet, maar dat vond ik echt een muffe hap. Geen aanrader.
Misschien was dit al bekend nieuws maar ik kwam er vandaag achter dat de AH excellent melk chocolade mouse vegetarisch is (aka gelatine vrij)
Ik ga binnenkort voor het eerst in 4 jaar weer chocolade mousse eten!!
Wow die ga ik meteen halen!!!
Ik zag het ja! Ik heb alleen een tijdje terug het rul ‘gehakt’ van de coop gehad, die vond ik niet zo lekker, beetje droog. Maar die groenteburgers zien er wel lekker uit!
Ik heb geprobeerd van aquafaba en suiker meringues te maken.
Was niet gelukt om stijf te kloppen, heb er meel en cacao poeder bij gedaan en nu heb ik een soort platte choco pannekoek uit de oven gehaald Het smaakt wel prima.
Ik ga ze zoeken en proberen !
Dat stijfkloppen duurt echt heel erg lang, bij mij met de keukenmachine op de hoogste stand nog zeker een kwartier
Review vega(n) broodbeleg van ah eigen merk:
Salami: niet echt bijzonder, smaakt en ruikt vooral naar knoflook. Beetje aparte structuur. Zou dit niet nog een keer halen.
Ham: wel oke, maar niet opwarmen in een tosti want dan smelt het en dat ziet er walgelijk uit. Wel een beetje glibberige plakjes. Zou ze niet per se nog eens halen.
Bacon: lekker als ze knapperig bakt in de pan. Lijkt me echt lekker op een broodje hamburger of kipburger. Zou ik vaker halen.
Kipfilet: zag er al een beetje vreemd uit in de verpakking, een beetje bruinig. Niet zo lekker, smaakte een klein beetje naar ketjap. Kon de geur ook niet helemaal plaatsen. Zou het niet weer halen.
Grillworst plakjes: lekker! Had iets meer smaak mogen hebben, maar prima op brood of crackers. Zou ik vaker halen.
Grillworst stuk: lekker als je hem opwarmt in de oven. Had wel iets meer smaak mogen hebben, maar deze zou ik ook vaker halen. En als ze een grillworst kaasversie maken dan jank ik van geluk
Ik eet nu toevallig de grillworst en ben het er zo mee eens dat ze meer smaak mogen. Vond ze wel echt naar grillworst ruiken, maar de smaak valt tegen. Smaakt eigenlijk hetzelfde als die ham en kipfilet
Ja toen ik het rook dacht ik echt yess. Maar de smaak was niet zo intens helaas haha. Toch wel lekker vind ik zelf
Wow ze waren het vegaschap aan het ombouwen. Van een naar drie meter en ik zag vegan kibbeling van ah huismerk al liggen
Ik stond ook al kwijlend van de keuzestress in de AH, zoveel nieuwe dingen!