Ik geloof plus, Vomar en Hoogvliet.
Ik weet ook niet direct een ander systeem om te stemmen. Maar als je er vanuit gaat dat iedereen gewoon netjes +1 punt doet werkt dit prima.
Misschien kunnen we voor het overzicht nog tabbladen maken per hoofdcategorie? Bijvoorbeeld voor beleg of frituursnacks.
Handig! Ik dacht, zal ik hem in de openingspost zetten, maar die kan ik niet meer bewerken zie ik.
oh ja dat is een slimme, ik wilde geen gigantische bladen hebben duss heb ik het maar even zo verdeeld, maar als we een blad per categorie hebben blijft alles overzichtelijk en kunnen we ook sorteren op meeste stemmen per categorie
heb t heel even aangepast dat niemand kan bewerken zodat ik gewoon even de boel kan verplaatsen enzo haha
Okay nu kan iedereen weer wel bewerken
Ik ben ff door het vega aanbod van AH gegaan om dat categorieen te bedenken maar voel jullie vooral vrij dingen erbij te zetten, aan te passen, etc
Edit: Voor dat je iets toevoegt, check even of het er al in staat met de ctrl+f functie oid. Heb net al een dubbele vega slager tonyn weggehaald
De gevulde champignonschnitzel van Valess en de visburger van Vivera, bestaan die eigenlijk nog? Beide al heel lang nergens meer gezien
nee volgens mij niet en ik vind dat afschuwelijk. Die was zo lekker
Jammer, ik vond hem ook erg lekker!
Heeft iemand de vissticks van vivera nog gespot? Volgens mij zijn die er nu ook uit na de nieuwe producten
Bijna alle favo burgers die ik aanklikte bij de polls, waren de favoriet van de meesten hier. Heb me zelden zo in sync gevoeld
Ik heb deze niet allemaal geprobeerd, maar over het algemeen houd ik echt niet van groentenburgers maar wel van notenburgers en peulvruchtenburgers (vooral linzen)!
Ik vind het vaak een hele lekkere smaak hebben (geen ânamaak vleesâ-smaak) en de structuur is ook echt goed. Een vleesvervanger heeft vaak een structuur door het hele product maar bij zoân noten of peuvruchtenburger voel je wat meer structuur of zo. Als ik dit zo lees klinkt het vies maar dat is dus juist lekker haha.
Misschien kunnen we ooit ook een lijstje maken van dingen (favorieten) zonder soja
Ja deze week nog volgens mij!
Toch maar weer op zoek dusđ
Doe dâr maar bij als column in het doc als je wil
Ga ik doen! Moet straks even vanaf laptop, heb de spreadsheet app nodig blijkbaar en die heb ik niet.
Heb net deze geprobeerd, deze is niet perse nieuw maar wel een vernieuwd recept. Hij was altijd lekker en opeens was de laatste versie zo droog dat hij steeds uit elkaar viel en niet meer lekker was.
De smaak is nu nog steeds goed maar de textuur is een beetje rubberig en nat geworden. Als je het eet voelt het echt alsof het smelt. Vind het wel jammer dat ze niet gewoon de eerste versie erin hebben gehouden want die was qua smaak en textuur het beste.
Hij is nu niet meer droog iig maar het eerste plakje viel nog steeds uit elkaar lol
ik huil echt door deze ontwikkelingen. Kun je je de tijd nog herinneren dat het 125gr per pakje was, niet uit elkaar viel, en lekker smaakte? Nee ik ook niet
Hahhaa ja het viel me wel echt meteen op dat er vet weinig in zit, volgens mij waren die oude wel goed gevuld maar hier zitten echt maar een paar plakjes in