Die ken ik niet dus wss alleen in BE ja. Klinkt goed!
Kent iemand dit merk? Aanrader?
Dit is het: ‘Happy Vegetarian imitation Meat (Ku Lo Meat / Layer Meat Babi Pangang / Roasted Chicken / Hong Kong Style Char Siew)’
@hanson, zegt mij niks, maar ben wel benieuwd! Waar koop je dat?
Ik heb nog wat gescoord bij de Ah net, hij leek wel geplunderd 
De laatste drie roockworsten, de laatste pakjes kipworst (en alle andere plakjes beleg waren al op), het laatste pakje petit paté, de laatste saucijzenbroodjes…
ik nam ook de champignonbroccolibitterballen mee en vega mini snacks van Beckers (het zijn frikandelletjes, nuggets, bitterballen en bamischijfjes), ben benieuwd!
Haha, nou van de saucijzenbroodjes weet ik al dat ze fantastisch zijn, en de kipworst is ook lekker. En de rest ga ik echt niet allemaal vandaag proeven 
Ik ben vooral verrast door die vegetarische producten van Beckers! Ze hebben ook gewoon vegetarische ovenfrikandellen?! Jammer dat het nog niet vegan is, maar vind het wel echt tof hoor.
Ja daar was ik ook erg benieuwd naar, ik had ze ook nog nooit eerder ergens gezien. Review volgt natuurlijk als ik ze geproefd heb.
Over de roockworst:
Knak:
, net echt
Geur:
, hij ruikt niet zo lekker vind ik, niet naar rookworst.
Smaak:
, lekker rokerig, erg goed gemaakt
Textuur:
, iets steviger dan ik van rookworst gewend ben, maar niet storend.
Trappen de honden erin?:
, ze hadden liever de gehacktbal
Ik vond het tussen het assortiment op de website van Amazing Oriental! https://amazingoriental.com/winkels/
Edit: hier ook een link naar het product zelf: https://amazingoriental.com/product/happy-vegetarian-imitation-meat-ku-lo-meat-layer-meat-babi-pangang-roasted-chicken-hong-kong-style-char-siew/
He, die zit vlak bij mijn werk! Ga ik opzoeken.
Ik heb net voor het eerste de vegetarische filet americain van de vegetarische slager op. Qua structuur heel erg gelijk aan de ‘echte’, qua smaak wat kruidiger. Best een goede vervanger! Alleen jammer dat er zoveel verpakking om zit, waarom al die kleine worstjes 
Ik denk dat het idee erachter is dat het eenpersoonsporties zijn. Maar jammer van alle plastic idd, dat ben ik met je eens.
In het geval van broodbeleg snap ik dat nooit. Je smeert het toch gewoon erop vanuit de verpakking.
Ja, en wat dat betreft was het ook wel echt precies goed 1 portie, dus per pakje geen verspilling.
Maar wat @poesch zegt inderdaad, is bij ander smeersel toch ook niet, waarom?
Ik eet het het liefst op een cracker. Voor een is het net te veel en voor twee te weinig
Ik heb laatst een recept gepost in het vegan topic om zelf filet american te maken. Is echt super makkelijk, kun je veel in 1 x maken, geen plastic en ik vind het veel lekkerder dan die van dvs. Als er interesse is kan ik wel even het recept hier ook posten?
Dat is wel vervelend ja…
@Annie oh ben wel benieuwd! Maar ik kan hem ook zelf wel even opzoeken in het topic hoor 
Ik vond die juist heel lekker en ook niet droog. Hoe heb je hem gegeten?
Ik snap het ergens wel (wat niet wil zeggen dat ik het ideaal vind hoor). Mijn vriend eet wel vlees en eet ook graag pate, maar als hij een bol voor zichzelf koopt krijgt hij die in zijn eentje niet op voordat het bedorven is.
Nou zijn vega producten volgens mij wel iets minder bederfelijk (en ik krijg zo’n rol van garden gourmet ook makkelijk alleen op voordat het rot is), maar ik snap het idee wel.
Ik ga deze middag eten met het werk en het enige wat ik kon kiezen was vegetarische spaghetti.Pfff
Wel leuk dat er iets vegetarisch is, al waren ze het eerst vergeten.
Maar ik heb helemaal geen zin in spaghetti. Ik wil ook iets lekker ( liefst met frietjes
)