Vegetarisch eten

Ik vind die van rice dream ook super vies ja :tired_face: Die van Zonnatura ook trouwens

1 like

ik vind de biologische van de lidl heel lekker

1 like

Rude Health misschien?

1 like

Tnx, weet ik meteen dat ik die ook niet hoef te proberen

Ik heb die vegetarische biefstuk van Vivera nog in de koelkast liggen, heeft iemand tips voor een lekker gerecht daarmee?

Rude health is echt bizar en onnodig duur vind ik. Ik vind de gekoelde plantaardige melksoorten van Alpro lekker en goedkoop is de gezoete amandelmelk van de ap. De zonnatura soorten vind ik ook lekker!

1 like

Ik heb hem eigenljik nog nooit echt verwerkt in een gerecht. Tot nu toe gewoon gegeten als vleesvervanger bij de aardappelen en groente, of op de barbecue, ook erg lekker!

1 like

Ik vind de amandelmelk van Zonnatura erg goed. Ik kijk altijd naar de ingredienten en kies voor degene met de hoogste percentage amandelen, en geen extra ingredienten. Er zit vaak soja in (alpro) of stabilisatoren/emulgatoren. En er is in smaak nogal een verschil tussen 2% amandelen (AH) of 5% amandelen (zonnatura). Dat is een veel dikkere vloeistof.

En voor havermelk gebruik ik de Oatly Barista versie. Werkt ook goed voor warme chocolademelk, hoewel ik dan een mix van beide prefereer (:grinning: ja luxekip, hier).

1 like

Voor chocolademelk gebruik ik deze. Lekker makkelijk alleen even in de magnetron

2 likes

De chocolademelk van oatly is ook heel lekker!

2 likes

@Kusjessoldaat knakworst!!!

Ja maar vega :frowning:
Maarruh kijk eens wat voor tweet @influencer me gister stuurde!

3 likes

benieuwd naar je mening straks!

1 like

Deze drink ik ook altijd, zo lekker!

https://www.ad.nl/koken-en-eten/mora-komt-met-vegakroket-van-de-vegetarische-slager~a16a5237/

Echt top dat er een vegakroket gaat komen van DVS.

3 likes

Die was er toch al?
Maar nu komt er dus alleen een andere merknaam op te staan :thinking:

Nee wat ik begreep zijn het twee verschillende, die van DVS zelf is vegan, en dit is echt een ‘draadjesvlees’ kroket, en die is (nog) niet vegan.

1 like

Ah, duidelijk. Des te meer opties, des te beter natuurlijk. :wink:

Ja, ik ben er heel benieuwd naar! Ik vind de vegakroketten van de Aldi bijvoorbeeld superlekker, maar dat is meer ragoutachtig, terwijl ik juist die grovere draadjesvulling ook altijd zo lekker vond.

Ik ga na mijn werk proberen om de roockworst te scoren, als het lukt probeer ik hem morgen gelijk bij de zuurkool :slight_smile:

Mijn recensie van de roockworst!!!

3 likes