Misschien scheelt het ook als je ze echt koud houdt, dus meteen uit de koelkast gebruikt?
Dacht al dat het aan mij lag, jammer want hoopte dat ik gewoon een verkeerd pakje had ofzo. Ik kreeg er echt alleen maar papperige brokjes uit, werd er helemaal gallisch van. Smaak is lekker maar dit wel echt een dik minpunt, beter fiksen ze dat want I need spek in my life
Ohh dit had ik ook toen met die junkstar bacon, dat moest in de vriezer en als je het ontdooit werd het een plakkerige bende. Daar heb ik toen bakpapier tussen gedaan en terug in de vriezer en dan ging het wel.
Het valt me op dat er ineens bijna geen kleine vegaworstjes meer worden verkocht. Alleen nog braadworsten en knakworsten. Ik wilde DVS little willies, maar die lijken overal uit het assortiment. En Picnic en AH hebben ook ineens geen eigen merk vegaworstjes meer en nauwelijks worstjes van andere merken. Echt stom
Huh ik vind hier altijd de wereld aan worstjes😅 mijn minst favoriete soort
Plus heeft eigen merk vega worstjes die best klein zijn, is dat wat?
Thanks voor de tip! Ik zie dat er helaas niet echt een Plus in de buurt zit, maar misschien kom ik er binnenkort toch eentje tegen als ik ergens anders ben. En hopelijk is dit gewoon een tijdelijke worstjesschaarste
Die Little Willies zie ik ook al een tijdje niet meer (zelfs niet bij AH XL). Echt stom ja want lekkerder dan grote worstjes (meer pancontact )
Wel een aanrader als je er een tegenkomt, ik vind die van de Plus echt wel lekker!
Ik haal vaak die van garden gourmet bij de appie, die vind ik wel prima
Wow ben ik ook benieuwd naar!
Ja die vind ik ook lekker, maar die lagen helaas niet meer in het schap van mijn appie
Ja dat zijn dus die grote braadworsten. Heel lekker, maar soms wil ik kleintjes haha
Aah jammer
Deze heb ik gisteren gegeten en hij was echt top goed van smaak, beetje rokerig. Als ik kritisch ben vond ik de plakjes qua structuur wat droger dan echte pepperoni, maar da’s vaker zo met vleesvervangers natuurlijk. Ga ‘m sowieso vaker bestellen!
Albert Heijn heeft nog wel deze gemarineerde worstjes en deze mini worstjes als het goed is.
Domino’s!
Ik wil 'm zo graag proberen maar in het verre zuid Limburg bezorgen ze niet ik woon net iets te ver van het centrum?? Het is 15 minuten fietsen