Ja dat soort worstjes zoek ik, gewoon van hun huismerk, maar die zijn bij mijn beide appies uit het assortiment. Zo raar
Yess ik ga hem vanavond ook bestellen. Zo benieuwd!
Ik vond die oude speckjes ook zo lekker! En die nieuwe echt helemaal niet, zo stom dat ze het recept veranderd hebben. Misschien ga ik ze wel een mail sturen
Eens, en @madelief. Die heftige rooksmaak die ook aan de plakken spek zit. Zo nep en vies. Echt jammer, weer een alternatief minder.
De reden om hun recept te wijzigen is volgens mij omdat DVS al hun producten vegan wil maken.
Ja echt die typische nepvlees smaak. Die vorige waren gewoon lekker van zichzelf en hoefde helemaal niet zo dicht mogelijk bij echt vlees te liggen.
De lekkerste plakken bacon die ik heb geprobeerd vind ik trouwens die van de vegan junkfood bar (te koop bij jumbo). Die vind ik qua smaak lijken op de vorige receptuur van de vegetarische slager speckjes!
Ik gebruik deze en heel tevreden over! Prima aanbieding ook, ik ga ze gelijk weer even bestellen!
Je hebt er een aantal voor 1+1 en deze van de abeelding is 60% korting. Ik snap het verschil tussen al die varianten niet zo goed.
Edit: Volgens mij is de afb hierboven alleen DHA en die ik eerder postte DHA + EPA. Ik weet niet wat dat verder betekent, jullie wel?
Yes wilde dat net zeggen! Ik kreeg het advies om DHA + EPA te nemen!
@twijfelaar als ik het goed onthouden heb, is dat omdat vissen meer DHA in EPA omzetten dan mensen. Beide zijn vetzuren. Dus als je 2x per week vette vis eet (zoals aanbevolen) krijg je voldoende van beide binnen, als je dat niet doet krijg je met dit supplement genoeg van beide.
Ik zou dan aangeven dat je veganistisch eet
Ik zou het wel zeggen, want heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik dan gewoon een pistolet met een plak kaas kreeg
Is er geen opmerkingenvakje? Dan zou ik daar gewoon iets typen
Als ze dat niet weten dan denk ik ook dat de opmerking âgeen kaas met dierlijk stremselâ onbegrijpelijk voor ze is. Veel mensen kennen/snappen dat niet.
Ik neem aan dat het eten wordt verzorgd door iets van een cateringbedrijf, dus zij zullen dat wel kennen. Ik zou het wel expliciet aangeven, anders heb je een grote kans dat ze hier niet uit zichzelf aan denken. Gewoon iets doorgeven van: Ik eet vegetarisch, voor mij ook geen kaas met dierlijk stremsel. Je zou ook nog je telefoonnummer door kunnen geven voor het geval ze er vragen over hebben, dat is helmaal makkelijk.
Ik organiseer ook open dagen en bij ons op school is vegan gewoon een bekend begrip hoor! Vaak ook altijd een vegan optie beschikbaar in de kantine.
Wat is jullie favoriete âvleesâburger? Ik at altijd de Mc2 burger, maar heb gister voor het eerst de Sensational burger van Garden Gourmet gegeten en vond hem echt lekker!
- Vegetarische Slager Mc2 burger
- Vegetarische Slager Ereburger
- Valess Beefstyle burger
- Vivera burger
- Beyond Meat Beyond burger
- Albert Heijn vegetarische burger
- Albert Heijn vegetarische burger deluxe
- Albert Heijn gemarineerde vegan burger
- Garden Gourmet vegetarische burger
- Garden Gourmet Sensational burger
- Garden Gourmet Jalapeño burger
- Garden Gourmet Deluxe burger
- Garden Gourmet Chimichurri burger
- Iglo Green Cuisine vegetarische burger
- Een andere
0 stemmers
Ruig burger van AH en juicy steak van Lidl (ookal is dat eigenlijk niet bedoeld als burger volgens mij)
Beyond meat maar die vind ik wel heel duur dus die kies ik niet altijd.
De burger van de lidl toen ze nog het oude recept hadden
Volgens mij staat in dit topic ook ergens een excel bestand met favorieten?
Ik gebruik altijd de juicy steak van de lidl als burger, vind het namelijk alles behalve een steak maar wel een hele lekkere burger